Գնահատում
Ատեստավորման ենթակա ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ
Սովորողի ուսումնառության արդյունքների գնահատումը, 15 ժամ
Առաջին պարապմունք․ 3 ժամ
Ծանոթանում ենք նորմատիվ փաստաթղթերում սովորողի ուսումնառության արդյունքների գնահատմանը վերաբերող հատվածներին․
- հանրակրթության մասին ՀՀ օրենք, հոդված 18 1,2 կետերմ հոդված 27, կետ 7։
- հանրակրթության պետական չափորոշիչ, VI, IX բաժիններ
Գործնական աշխատանք․ հենվելով սեփական փորձի վրա պատասխանեք հարցերին․
- ե՞րբ են գնահատում
Գնահատվում են այն ժամանակ, երբ գնահատվելու համար արված ինչ- որ բան կա, գնահատելը չի նշանակում պարտադիր թվանշանով ցույց տալ, գնահատել կարելի է վերաբ երմունքով, խոքով, պահվածքով:
- ո՞վ է գնահատում
Սովորողին գնահատում է դասավանդողը, իսկ ընդհանրապես բոլորը գնահատում են և գնահատվում են:
- ի՞նչն են գնահատում
Կատարված աշխատանքը, դրված նպատակի հաջողված լինելը:
- ինչպե՞ս են գնահատում
Առարկայակն դասավանդողի ստեղծած չափորոշչի:
Երկրորդ պարապմունք 3 ժամ
Պատասխանեք «Ինչո՞ւ գնահատել» հարցին։
Գնահատական տալը բոլոր դեպքերում ճիշտ է , որովհետև խրախուսում է սովորղին, իսկ գնահատանիշը նշանակելը համարումեմ սխալ , որովհետև սովրողներին տանում է մեխանիկական կրթության: Գնահատականը և գնահատանիշը դրամք այլ բաներ են:
Գնահատելը բոլոր դեպքերում ճիշտ է , բայց ոչ միայն հաջողվածը, պետք է գնահատել՝ խրախուսել նաև չհաջողվածը, որպեսի հասցնել հաջողության:
Փորձեք մեկնաբանել «գնահատումը, որպես սովորողի խրախուսման և շարունակական զարգացումն ապահովող միջոց» արտահայտությունը։
Փորձեք ձևակերպել գնահատման գործընթացի գործառույթներ։
Կարելի է գնահատել վերաբերմունքով, գովեստի խոսքերով, հայացքով և նշելով ճիշտ և լավը , որ սովորողի մոտ կենտրոնացումը լինի իր կատարած աշխատանքի ճիշտ կողմի վրա , այլ ոչ թե մատնացույց անել սխալը և կենտրոնացնել սխալի վրա:
Փորձեք ձևակերպել գնահատման գործընթացի սկզբունքներ։
Գնահատման գործընթացի սկզբունքները կարող են լինլ տարբեր, հաջողված մեթոդը նա կլինի , որը ուսոմնառության մեջ գործածելիս ,,նպատակ,, դաշտը հաջողված կլինի : Չի կարելի Ֆիզկուլտուրա քննության ժամանակ իմեկ որոշված չափորոշիչով գնահատել բոլորին , քանի որ սավորողների մոտ տարբեր են ֆիզիկական տվյալները, քննությունը պետք է անցկացվի յուրաքանչյուր սովորողի համար առանձին մշակված չափորոշիչով: Յուրաքանչյուր սովորողի չափորոշիչը պետք է կազմվի դեռ առաջին դասարանից աճի բնութագրի կազման ժամանակ:
Երրորդ պարապմունք 3ժամ
«38. Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունում ընթացիկ գնահատումն իրականացվում է քանակական (միավորային) և ձևավորող (ուսուցանող) ձևերով՝ դպրոցի մանկավարժական խորհրդի կողմից հաստատված կարգով։» Հանրակրթության պետական չափորոշիչ, բաժին IX։
Համացանցից գտեք գնահատման յուրաքանչյուր ձևի նկարագրությունը և առանձնահատկությունները։
Քանակական (միավորային) գնահատման համար կիրառվում է 10 միավորային սանդղակ: 10 միավորային սանդղակում որևէ թիվ չի հանդիսանում անբավարար գնահատական, և յուրաքանչյուր նիշ նկարագրում է աշակերտի հաջողության որևէ մակարդակ: Քանակական գնահատումը ցույց է տալիս աշակերտի ուսումնական հաջողությունները, սկսվում 1 միավորից և չունի անբավարար սանդղակ։
Գոյություն ունեն գնահատման 2 փոխկապակցված ձևեր՝ ձևավորող (ուսուցանող) և միավորային:
Ձևավորող գնահատման նպատակը ուսումնական գործընթացում ուսուցիչների և սովորողների գործունեության ճշգրտումն ու շտկումն է՝ հիմնվելով ուսումնառության ընթացիկ արդյունքների վրա: Գործունեության շտկումը ենթադրում է ուսուցչի և սովորողների առջև դրված ուսումնական խնդիրների համատեղ լուծում՝ արդյունքները բարելավելու նպատակով:
Առանց հայտորոշման ուսուցիչները չեն կարող անհրաժեշտ մակարդակով կիրառել ձևավորող գնահատումը, իսկ ձևավորող գնահատման որակն իր հերթին ազդում է միավորային գնահատման արդյունքների վրա: Պահպանելով գնահատման իրականացման հետևողականությունը՝ կարելի է հասնել ուսումնառության արդյունքների բարձր մակարդակի:
ՁԵՎԱՎՈՐՈՂ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԲԱՂԱԴՐԻՉՆԵՐԸ
Ձևավորող գնահատումը ուսուցչի կողմից գնահատման 5 բաղադրիչների պլանավորված և պարբերական օգտագործումն է ամենօրյա աշխատանքում (Գծակարգ):
· Ուսուցչի կողմից արդյունավետ հետադարձ կապի ապահովում:
· Սովորողների ակտիվ մասնակցություն սեփական ուսումնառության գործընթացին:
· Ուսուցման գործընթացի ճշգրտում և շտկում՝ հաշվի առնելով գնահատման արդյունքները:
· Գնահատման՝ սովորողների մոտիվացիայի և ինքնագնահատականի վրա խորքային ազդեցության գիտակցում, որն իր հերթին կարևոր ազդեցություն ունի ուսուցման արդյունավետության վրա:
· Սովորողների կողմից իրենց գիտելիքները ինքնուրույն գնահատելու ունակության ձևավորում:
«13. Չափորոշչով սահմանվում են հանրակրթության հիմնական ծրագրերի բովանդակության հետևյալ բաղադրիչները՝
1) գիտելիք.
Գիտելիքը այն ինֆորմացիան է , որը սովորողը ստացել է դասավանդողի օգնությամբ կամ ինքնակրթության ժամանակ:
2) հմտություն.
Սովորողը հմտությունը ձեռք է բերում ստացած գիտելիքը գործնականում կիրառելու և արդյունիքի հասնելու շնորհիվ:
3) դիրքորոշում.
Կարշիկ, տեսանկյուն ունենալու և դա արտահայտելու նուրբ արվեստ:
4) արժեքային բաղադրիչ:» Հանրակրթության պետական չափորոշիչ, բաժին VI
Այս բաղադրիչներից ո՞րը ի՞նչ ձևով կգնահատեք։ Բերեք օրինակներ։
VI. ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ
12. Հանրակրթական հիմնական ծրագրերի բովանդակությունը նպատակաուղղված է ուսումնառության ակնկալվող վերջնարդյունքների միջոցով կարողունակությունների ձևավորմանը, ներկայացված է բովանդակության բաղադրիչներով, ուսումնական բնագավառներով և որոշակիացվում է ուսումնական առարկաների ծրագրերում: Հանրակրթական ծրագրերի բովանդակության պարտադիր նվազագույնը սահմանվում է ըստ կրթական ծրագրերի աստիճանների՝ ուսումնական բնագավառների ուղղվածությանը համապատասխան առարկայական չափորոշիչների, ծրագրերի միջոցով և սույն չափորոշչի համաձայն ներառում է հանրակրթության ընդհանուր նպատակներին համապատասխան ընտրված ու սովորողի կողմից յուրացման համար նախատեսված գիտելիքները, մանկավարժորեն և հոգեբանորեն չափորոշված-հարմարեցված սոցիալական փորձը, մշակութային, բարոյական ու գեղագիտական, ազգային և համամարդկային արժեքները։
Ձեր դասավանդած առարկայում ի՞նչ կընդգրկեք «դիրքորոշում» և «արժեքային» բաղադրիչներում։
Սովորողը ուսուցչի օգնությամբ պետք է նաև սեփական գիտակցությամբ գա նրան, որ կարողանա նաև ինքնակրթությամբ զարգացնի սեփական անձը:
Չորրորդ պարապմունք 2ժամ
«39. Քանակական (միավորային) գնահատման համար կիրառվում է 10 միավորային սանդղակ: 10 միավորային սանդղակում որևէ թիվ չի հանդիսանում անբավարար գնահատական, և յուրաքանչյուր նիշ նկարագրում է աշակերտի հաջողության որևէ մակարդակ: Քանակական գնահատումը ցույց է տալիս աշակերտի ուսումնական հաջողությունները, սկսվում 1 միավորից և չունի անբավարար սանդղակ։» Հանրակրթության պետական չաթորոշիչ, բաժին IX։
Ո՞րն է նորությունը, փորձեք մեկնաբանել։
Քանակական (միավորային) գնահատման համար կիրառվում է 10 միավորային սանդղակ: 10 միավորային սանդղակում որևէ թիվ չի հանդիսանում անբավարար գնահատական, և յուրաքանչյուր նիշ նկարագրում է աշակերտի հաջողության որևէ մակարդակ: Քանակական գնահատումը ցույց է տալիս աշակերտի ուսումնական հաջողությունները, սկսվում 1 միավորից և չունի անբավարար սանդղակ։
Այս հատվածում նորությւոնը վերջին նախադասությունն է:
«44. 1-4-րդ դասարաններում և 5-րդ դասարանի առաջին կիսամյակում միավորային գնահատում չի իրականացվում: Ընթացիկ գնահատումը կատարվում է բնութագրման միջոցով, իսկ, որպես տարեկան ամփոփիչ գնահատական, կազմվում է յուրաքանչյուր սովորողի ուսումնական առաջադիմության բնութագիրը՝ համաձայն կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի սահմանած կարգի»: Հանրակրթության պետական չափորոշիչ, բաժին IX։
Համարեք, որ ընդգրկված եք 4-րդ դասարանցու ուսումնական առաջադիմության բնութագիրը ստեղծող խմբում։ Ի՞նչ կընդգրկեիք այդ բնութագրում։
4-րդ դասարանի սովորողը պետք է իմանա
- Պատկերացում կազմի և հետևի սեփական հիգիենային:
- տարածության մեջ ճիշտ կողմնորոշվել
- լսել, հասկանալ, պատասխանել հարցերին
- կարողանա խոսել իր մասին՝ ընտանիք, նախասիրություն, ընկերների և այլն
- արտահայտի իր կարծիքը
Հինգերորդ պարապմունք 2 ժամ
Ուսումնական նախագծի կառուցվածքը, բաղադրիչները, կարող եք օգտվել համացանցից, գրականությունից։
- վերնագիր
- որոշակի տեղեկատվություն
- բովանդակություն
- մասնակիցներ՝
- իրականացման տևողությունը
- նպատակը
- խնդիրները
- ընթացքը
- անհարժեշտ գործիքներ
- ակնկալիքներ,
- արդյունք /ուսումնական նյութեր, տեսաֆիլմեր, ռադիոնյութեր/
- ամփոփում /ձեռք բերած կարողություն, հմտություն, ձախողում/
Ուսումնական նախագծի իրականացման վերջում ի՞նչը և ինչպե՞ս կարելի է գնահատել։
Գնահատվում է նախագծի վերջում ,,նպատակ,, դաշտում նշված կետերի ստացված արդյունքը:
Վեցերորդ պարապմունք 2ժամ
Սովորողի ուսումնական բլոգը որպես սովորողի ուսումնական գործունեության արդյունքների գնահատման գործիք, ուսումնական բլոգին ներկայացվող պահանջներ, ծանոթացում ներկայացում։ Համապատասխանությունը գնահատման ձևակերպած սկզբունքներին։
Տեղեկություններ
- անուն-ազգանուն (հայատառ)
- ուսումնական հաստատությունը
- դասարանը
Բլոգի արտաքին հղումներ
- կրթահամալիրի կայքը
- հղում կրթական ծրագրի ենթակայքին
- հղում դասավանդողների բլոգներին
- հղում դասընկերների բլոգներին
Բլոգավարություն
- ունի արխիվ
- նյութերի հրապարակման օր ամիս, թիվ
Բլոգի բովանդակությունը
- Սովորողի անհատական ուսումնական պլան (այստեղից հղում դասացուցակին, ժամատախտակին) գործունեության փաթեթ
- Առարկայական բաժիններ
առաջադրանքներ
ստուգատեսներ
ֆլեշմոբներ - Ընտրությամբ գործունեությունը
- Լրացուցիչ կրթությունը
- «Իմ գրադարանը»՝ օգտագործվող դասագրքեր, ուսումնական նյութեր
- Ուսումնական նախագծեր
դպրոցական, դասարանային, այլ խմբով նախագծեր
ընտանեկան նախագծեր
հեռավար, առցանց ուսուցման նախագծեր
ուսումնական ճամփորդություններ
ինքնակրթություն - Այլ (առօրյա, նախասիրություններ)
Վերապատրաստողը համարվում է բաժինը յուրացրած և ստանում է 1 կրեդիտ, եթե իր բլոգում ունի առաջադրանքների (շեղատառերով գրված) 70 տոկոսից ավելին։
Հետազոտական աշխատանքի թեմաներ
- Գնահատման գործընթացի գործառույթները
- Գնահատման գործընթացի սկզբունքները
- Ձևավորող գնահատումը՝ սովորողի առաջադիմության խթան
- Քանակական գնահատումը՝ սովորողի առաջադիմության արձանագրում
- Սովորողի անհատական պլանը՝ առաջադիմության բնութագրիչ
- Սովորողի զարգացման բնութագիր