Դասագիրքը՝ տես այստեղ:
Ապրիլի 29-ից մայիսի 5
Սիրելի՛ ընկերներ, այս շաբաթ ներկայացնելու եք․
- Մաշկի հիգիենա-դասագիրք-էջ՝ 175-177
- Ծածկույթային օրգաններ, ջերմակարգավորում
- Ամփոփել ապրիլ ամիսը
- ամփոփել ,,սեպտեմբեր- մայիս,, կենսաբանության աշխատանքները- հաշվետվություն
Լրացուցիչ աշխատանք- պատասխանել հարցերին
1. Ի՞նչ նշանակություն ունի մարﬓի մազածածկույթը:
2. Ի՞նչ գործոնների հետևանքով են մազերը թափվում:
3.Ինչպե՞ս խնաﬔլ եղունգները և պահպանել ձեռքերի մաքրությունը:
4. Ի՞նչ ախտանիշներ են դրսևորվում մաշկի ցրտահարված տեղամասում:
Մտածե՛ք
Ինչո՞ւ նեղ կոշիկներով ձմռանը ոտքերը մրսում են, իսկ ամռանը՝ տաքանում:
Ապրիլի 22-28
Հարգելի՛ սովորողներ, այս շաբաթ ներկայացնելու եք հետևյալ թեմաները․
- Վիտամիններ, դրանց դերը մարդու կյանքում,
- վիտամինների թեր ֆունկցիայից առաջացող հիվանդություններ, դրանց ախտանիշները և կանխարգելումը:
- Ապրիլ ամսվա ամփոփում
Լրացուցիչ առաջադրանք, պատասխանել հարցերին․
- Վիտամինները ի՞նչ դեր ունեն մարդու կյանքում
- Վիտամինների թեր ֆունկցիայի ժամանակ ինչպիսի՞ հիվանդություններ կարող են առաջանալ
- C և D վիտամինները ի՞նչ դեր են կատարում մեր օրգանիզմում։
Ապրիլի 15-21
Ընկերներ ջան, այս շաբաթ ներկայացնելու եք հետևյալ թեմաները․
- Սնման հիգիենան
- Մարսողական համակարգի հիգենան և դրանց կանխարգելումը- դասագրքից էջ՝153-155
- Բնագիտության ֆլեշմոբ
Լրացուցիչ աշխատանք, որը նախատեսված է դաարանում իրականացնելու համար
1.Ինչո՞ւ պետք է հետևել սննդակարգին:
2.Որո՞նք են սնման հիգիենայի նորﬔրը:
3.Ո՞ր սննդամթերքն է հաճախ առաջացնում սննդային թունավորուﬓեր:
4. Թվարկե՛ք թունավորման ախտանիշնե րը:
5. Ի՞նչ ﬕ ջո ցա ռուﬓ եր պե տք է ձեռ նար կել սուր թու նա վո րուﬓ ե րի ժա մա նակ:
Մտածե՛ք
Ինչո՞ւ չի կարելի կրծել եղունգները, և ինչո՞ւ դրանք պետք է պարբերաբար
կտրել, կարճացնել:
Ապրիլի 8-14
Հարգելի՛ սովորողներ, այս շաբաթվա առաջադրանքներն են․
-
Մարսողությունը բերանի խոռոչում:
-
Մարսողական գեղձեր, դրանց կառուցվածքը և ֆունկցիան:
-
Սննդի բաղադրամասերը և դրանց նշանակությունը, Մարսողության նշանակությունը, մարսողական համակարգի կառուցվածքը:
- Դասագիրք, էջ՝ 135-140
Ապրիլի 1-7
Ընկերներ ջան, այս շաբաթ ներկայացնելու եք հետևյալ առաջադրանքերը․
- Գազափոխանակությունը թոքերում և հյուսվածքներում․
- Դասագիրք-էջ՝ 130-133
Լրացուցիչ աշխատանք․
1.Ինչպե՞ս կարելի է բարձրացնել օրգանիզﬕ դիմադրողականությունը շնչառական հիվանդությունների նկատմամբ:
2.Որո՞նք են շնչառության հիգիենայի հիﬓական կանոնները:
3.Ինչպե՞ս են հեռացվում քթի խոռոչ կամ շնչափող ընկած առարկաները:
Մարտի 25-30
Սիրելի՛ սովորողներ, այս շաբաթվա անելիքներն են․
- Գազափոխանակությունը թոքերում և հյուսվածքներում․
- Դասագիրք-էջ՝ 130-133
Լրացուցիչ աշխատանք․
1.Ինչպե՞ս կարելի է բարձրացնել օրգանիզﬕ դիմադրողականությունը շնչառական հիվանդությունների նկատմամբ:
2.Որո՞նք են շնչառության հիգիենայի հիﬓական կանոնները:
3.Ինչպե՞ս են հեռացվում քթի խոռոչ կամ շնչափող ընկած առարկաները:
Հետաքրքիր է իմանալ
Ինչո՞ւ ենք հորանջում
Ուժեղ զգայական լարման վիճակում, ձանձրույթի ժամանակ կամ պատասխանատու գործից առաջ (սթրեսային վիճակում) մարդիկ հորանջում են` խորը, դանդաղ ներշնչում և արագ արտաշնչում: Սա օրգանիզﬕ պաշտպանական ռեֆլեքս է: Մարդը հորանջելիս վատ է լսում, վատ տեսնում, համարյա ﬕշտ աչքերն այդ ժամանակ փակում է, օրգանիզմը թուլանում է: Դեմքի և պարանոցի լարված մկանները, որոնք մասնակցում են հորանջման գործընթացին, նպաստում են գլխի անոթներում արյան հոսքի արագության ﬔծացմանը:
Խորը ներշնչման շնորհիվ արյունը հարստանում է O2-ով և ակտիվացնում գլխուղեղի գործունեությունը, ինչի կարիքն ուներ օրգանիզմը:
Մարտի 18-24
Սիրելի՛ սովորողներ, այս շաբաթ ամփոփելու ենք մարտ ամիսը, խնդրում եմ կրկնել անցած նյութերը․
- Սրտամկանի ինֆարկտ, առողջ սիրտ,
- Ինսուլտ՝գլխուղեղի կաթված
- Շնչառական համակարգ:
- Կառուցվածքը:
Մարտի 11-17
Հարգելի՛ սովորողներ, այս շաբաթ ներկայացնելու եք․
1. Ինչո՞ւ պետք է քթով շնչել:
2. Ինչո՞ւ ջրի ﬔջ ընկած թոքի կտորը չի ընկղմվում:
4. Ինչո՞ւ երեխան, ով այս կամ այն պատճառով դժվարանում է քթով շնչել,
հաճախ է հիվանդանում մրսածության հիվանդություններով:
Մարտի 4-10
Սիրել՛ սովորողներ, այս շաբաթ ներկայացնելու եք հետևյալ թեմաները․
- Սրտամկանի ինֆարկտ, առողջ սիրտ,
- Ինսուլտ՝գլխուղեղի կաթված- այս նյութը դասարանում քննարկել ենք․-էՋ 107-110:
Ներկայացնելու եմ նոր թեմա ․
Շնչառական համակարգ։
Փետրվարի 26-ից մարտի 3
Հարգելի՛ սովորողներ, ներկյացնում եմ այս շաբաթվա անելիքները․
- Փետրվար ամսվա ամփոփում և գնահատում
- Ուսումնասիրում ենք նոր նյութ․
- Սրտամկանի ինֆարկտ, առողջ սիրտ, Ինսուլտ՝գլխուղեղի կաթված- այս նյութը դասարանում քննարկել ենք․-էՋ 107-110:
- Թոքերի կառուղվածքը կուսումնասիրենք հաջորդ շաբաթ
Լրացուցիչ աշխատանք․
- Ինչպե՞ս է առաջանում սրտամկանի ինֆարկտը։
- Ինչպե՞ս է առաջանում գլխուղեղի կաթվածը։
Փետրվարի 19-25
Սիրելի՛ ընկերներ, այս շաբաթ աշխատելու ենք հետևյալ առաջադրանքների շուրջ․
- Արյան կարգեր
- Արյան շրջանառությունը անոթներով-կրկնություն դասագրքից-էջ՝ 107-109
- Արյան զարկերակային ճնշում և անոթազարկ- դասագիրքից էջ՝ 112-114
Լրացուցիչ աշխատանքն, պատասխանել հարցերին․
- Ինչո՞վ է պայմանավորված անոթներում արյան շարժման արագությունը:
- .Ո՞ր անոթներում է դիտվում արյան հոսքի ﬔծ արագություն:
- Որո՞նք են արյան հոսքի արագության նվազման պատճառները մազանոթներում:
- Ինչո՞ւ են դեպի թոքեր գնացող անոթները կոչվում երակային անոթներ:
- Սրտի ո՞ր բաժնից է սկսվում արյան ﬔծ շրջանառությունը և որտե՞ղ է ավարտվում:
Լրացնել բլոգային աշխատանքները
Ստուգում և գնահատում
Ներկայացնելու եմ նոր դաս․
Շնչառություն
Փետրվարի 12-18
Սիրելի՛ սովորողներ, այս շաբաթ ներկայացնելու եք հետևյալ թեմաները․
- Փետրվար ամսվա ֆլեշմոբի երրորդ մակարդակ
- Արյան գործառույթներ և բաղադրություն
- Արյան ձևավոր տարրեր
- Արյան մակարդում
- Արյան խմբեր
- դասը սովորել պատմել-էջ՝ 88-95
Լրացուցիչ աշխատանք, պատասխանել հարցերին․
1. Ի՞նչ նյութեր են մտնում արյան պլազմայի բաղադրության ﬔջ:
2. Ի՞նչ նշանակություն ունի պլազմայի բաղադրության կայունությունը:
3.Արյան մակարդումը արյան ո՞ր գործառույթն է:
4.Որո՞նք են արյան գործառույթները:
5.Որո՞նք են լեյկոցիտների գործառույթները:
6. Ի՞նչ դեր են կատարում թրոմբոցիտները:
Հունվարի 5-11
Սովորողներ ջան, այս շաբաթ ներկայացնելու եք․
- Օրգանիզմի ներքին միջավայրի բաղադրամասեր
- Հյուսվածքային հեղուկ, ավիշ
- Դսագիրք-էջ՝ 85-87
- Սրտի կառուցվածք
- Դասը սովորել պատմել
Նոր լրացուցիչ աշխատանք, պատասխանել հարցերին
- Քանի՞ խորշից է կազմված մարդու սիրտը
- Ավիշը ի՞նչ դեր է կատարում օրգանիզմում
- Արյունը ի՞մչ դեր է կատարում մեր օրգանիզմում
Ներկայացնելու եմ ,,Արյան գործառույթներն ու բաղադրություն,, թեման
Հունվարի 29-ից փետրվարի 4
Սիրելի՛ ընկերներ, ներկայացնում եմ այս շաբաթվա առաջադրանքները․
- Օրգանիզմի ներքին միջավայրի բաղադրամասեր
- Հյուսվածքային հեղուկ, ավիշ
- Դսագիրք-էջ՝ 85-87
- Սրտի կառուցվածք
- Դասը սովորել պատմել
Լրացուցիչ աշխատանք, պատասխանել հարցերին․
1. Ի՞նչ է օրգանիզﬕ ներքին ﬕջավայրը, և ի՞նչ նշանակություն ունի այն:
2.Ինչպե՞ս է ձևավորվում հյուսվածքային հեղուկը:
3. Ի՞նչ է ավիշը և ի՞նչ դեր է կատարում:
4. Ո՞րն է կոչվում հոﬔոստազ:
5. Ի՞նչ նշանակություն ունի ներքին ﬕջավայրի կայունությունը:
Հունվարի 22-28
Միջավայրի գործոնների և ապրելակերպի ազդեցությունը
կմախքի ձևավորման ու զարգացման վրա— էջ-82-84
Լրացուցիչ աշխատանք, պատասխանել հարցերին
- Միջավայրի գործոններն ինչպիսի՞ ազդեցություն են ունենում կմախքի ձևավորման և զարգացման վրա:
- Ի՞նչ առավելություններ ունի ճիշտ կեցվածքը:
- Որո՞նք են կեցվածքի խանգարման պատճառները:
- Ինչպե՞ս կանխարգելել կեցվածքի խանգարուﬓերը:
Հունվարի 15-21
Ընկերներ ջան, այս շաբաթ ուսումնասիրելու ենք հետևյալ թեման․
- Առաջին օգնությունը կապանների ձգման,
հոդախախտուﬓերի և ոսկրերի կոտրվածքների դեպքում-էջ՝ 80
Լրացուցիչ աշխատանք, պատասխանել հարցերին․
1.Ինչպիսի՞ առաջին օգնություն պետք է ցույցտալ հոդախախտուﬓերի ժամանակ:
2.Ինչպիսի՞ օգնություն պետք է ցույց տալ վերջույթների կոտրվածքների դեպքում:
3. Ի՞նչ պետք է անել ողնաշարի ﬖասվածքի դեպքում:
4.Ինչպիսի՞ օգնություն պետք է ցույց տալ կողոսկրերի կոտրվածքի ժամանակ:
Հունվարի 8-14
Ընկերներ ջան, այս շաբաթ գիտելիքների ստուգման շաբաթ է, խնդրում եմ անցեք հղումով և կատարեք առաջադրանքները․
Դեկտեմբերի 25-ից հունվարի 8
Սիրելի՛ սովորողներ, կից տեղադրում եմ այս շաբաթների առաջադրանքները․
- Մկանային համակարգ- դասագիրք էջ՝ 74
- Լրացուցիչ նյութ
Լրացուցիչ աշխատանք․ պատասխանել հարցերին
1.Ինչ պիսի՞ կառուցվածք ունեն կմախքային մկանները:
2. Ի՞նչ դեր է կա տարում մկանային համակարգը:
3.Ի նչպե՞ս են կատարվում շարժուﬓերը հոդերի ﬕջոցով:
4.Որտե՞ղ են տեղակայված հարթ և ﬕջաձիգ զոլավոր մկանները:
5.Ի նչպիսի՞ հիﬓական մկանախմբեր գիտեք:
6. Ի՞նչ է հոգնածությունը:
7. Ո՞րն է ակտիվ հանգիստը:
Դեկտեմբերի 18-24
Ընկերներ ջան, այս շաբաթ ներկայացնելու ենք մարդու կմախքը
Լրացուցիչ աշխատանք, պատասխանել հարցերին․
- Ինչո՞վ է տարբերվում մարդու կրծքավանդակը կաթնասունների կրծքավանդակից:
- Ի՞նչ դեր է կատարում ոտնաթաթի կամարաձև կորությունը:
Մտածե՛ք
1. Ողնաշարի վրա գտե՛ք ոսկրերի ﬕացման բոլոր տեսակները:
2. Սրբոսկրը ﬕացած է կոնքոսկրերին անշարժ, իսկ կրծոսկրը անրակոսկրերին՝ շարժուն: Ո՞րն է այդպիսի ﬕ ացուﬓերի կենսաբանական նշանակությունը:
3. Ինչո՞վ է տարբերվում ուսագոտու հոդը (ուսագոտու և վերին ազատ վերջույթի ﬕջև) մարդու կմախքի ﬓացած հոդերից:
Դեկտեմբերի 11-17
Սիրելի՛ սովորողներ, այս շաբաթ ուսումնասիրելու ենք․
- Մարդու կմախք— էջ՝ 65
Լրացուցիչ աշխատանք, պատասխանել հարցերին․
1.Որո՞նք են կմախքի բաժինները:
2. Ի՞նչ բաժիններից է կազմված իրանի կմախքը:
3. Ի՞նչ ոսկրերից է կազմված կրծքա վանդակը:
4.Ի նչպիսի՞ առանձնահատկություններ ունի մարդու կմախքը` կապված ուղղաձիգ քայլվածքի հետ:
5. Ի՞նչ դեր են կատարում ողնաշարիկորությունները:
Դեկտեմբերի 4-10
Ընկերներ ջան, այս շաբաթ աշխատանքներն են․
Դուք ներկայացնելու եք․
- Լսողական վերլուծիչ, կառուցվածքը
- ֆունկցիան և հիվանդությունները։
Լրացուցիչ աշխատանք․
Մտածե՛ք
Լսողական ոսկրիկների գործառույթի խախտուﬓ առաջ է բերում լսողության թուլացում, բայց լսողությունը լրիվ չի կորչում: Ինչո՞ւ: Ձայնի փոխանցումը խխունջին իրականանում է ձայնային ոսկրիկների ﬕջոցով: Արդյոք գոյություն ունի՞ ձայնի փոխանցման այլ ուղի:
Նոյեմբերի 27-ից դեկտեմբերի 3
Սիրելի՛ սովորողներ, այս շաբաթվա անելիքներն են․
- Լրացնել նոյեմբեր ամսվա բլոգային աշխատանքները
- նոյեմբեր ամսվա ամփոփում-դասարանում
Լրացուցիչ աշխատանք․
1․Ի՞նչ նշանակություն ունի լսողությունը մարդու կյանքում:
2.Ի նչպե՞ս են ձայնային տատանուﬓերը հասնում լսողական ընկալիչներին:
- Ի՞նչ մասերից է կազմված ականջը:
4.Որտե՞ղ է գտնվում լսողական վերլուծիչի կենտրոնական բաժինը:
Ներկայացնելու եմ նոր թեմա․
- Հենաշարժիչ համակարգ
- բաժինները կառուցվածքը
- ոսկրերի աճը։
Նոյեմբերի 20-26
Ընկերներ ջան, այս շաբաթ ներկայացնելու եք․
- Կրկնել ,,տեսողական վերլուծիչի,, թեման
- Լսողական վերլուծիչ, կառուցվածքը
- ֆունկցիան և հիվանդությունները։
Լրացուցիչ աշխատաքնք- պատասծանել հարցերին․
1. Ի՞նչ նշանակություն ունի լսողությունը մարդու կյանքում:
2.Ի նչպե՞ս են ձայնային տատանուﬓերը հասնում լսողական ընկալիչներին:
3. Ի՞նչ մասերից է կազմված ականջը:
4.Որ տե՞ղ է գտնվում լսողական վերլուծիչի կենտրոնական բաժինը:
Հետաքրքիր է իմանալ․
Ձայնի բարձրությունը չափվում է դեցի բելերով (դԲ): Ընկնող տերևի առաջացած աղմուկը հավասար է 10 դԲ: Պարզ է, որ այս ձայնն ավելի շատ հանգստացնում է, քան գրգռում: Անհարմարություն չի առաջացնում նաև սովորական զրույցի աղմուկը (60 դԲ): Իսկ 110 դԲ-ի հասնող ռոք երաժշտության
հաﬔրգը կամ 140 դԲ ունեցող ռեակտիվ ինքնաթիռի դղրդյունը լսելիս դժվար
է պահպանել հոգեկան հավասարակշռություն: Դպրոցի դասաﬕջոցին առաջացած աղմուկն իր ու ժով չի զիջում այդպիսի ազդեցությա նը:
Պարզվել է, որ ականջակալներով երաժշտության ձայնը կարող է հասնել
ռեակտիվ ինքնաթիռի շարժիչի հռնդյունի հզորությանը: Ահա թե ինչու «գրպանի երաժշտության» սիրահարները պետք է զգուշանան, քանի որ իրենց
վտանգում են աստիճանական խլացման:
Նոյեմբերի 13-19
Սիրելի՛ սովորողներ, այս շաբաթ ուսումնասիրելու ենք հետևյալ թեման․
- Տեսողական վերլուծիչ,
- աչքի կառուցվածքը։
- էջ՝ 46
Լրացուցիչ աշխատանք, պատասխանել հարցերին
1. Ո՞րն է տեսողության նշանակությունը:
2.Որո՞նք են աչքի օժանդակ հարմարանքները:
3.Ի նչպե՞ս է փոխվում բբի ﬔծությունը` կախված լուսավորությունից:
4.Որ տե՞ղ են տեղավորված տեսողական ընկալիչները:
5. Ո՞րն է սրվակիկների և ցուպիկների դերը:
6. Ի՞նչ է կարճատեսությունը, և ինչպե՞ս կարելի է կանխելայն:
Նոյեմբերի 6-12
Ընկերներ ջան, այս շաբաթ ներկայացնելու եք հետևյալ թեմաները․
- Գլխուղեղի կառուցվածքը և գործառույթները
- Կամուրջ
- Ուղեղիկ
- Միջին ուղեղ
Լրացոոոուցիչ աշխատանք, կատարել վարժությունը․
Նշե՛ք թվարկված ո՞ր գործընթացը գլխուղեղի ո՛ր բաժինն է կարգավորում,
Գլխուղեղի բաժին Գործընթացներ
- Երկարավուն ուղեղ II, IV
- Կամուրջ
- Ուղեղիկ
- Միջին ուղեղ
- Միջանկյ ալ ուղեղ
- Մեծ կիսագնդեր
Գործընթացներ.
I. Դիմախաղի մկանների աշխատանքի և գլխի դիմային հատվածի
գեղձերի հյութազատության կարգավորում
II. Փսխման, հազի, արցունքազատման գործընթացների իրականացում
III. Բոլոր զգայարանների աշխատանքների ենթակեղևային ղեկավարման իրականացում
IV. Մարսողության, շնչառության և սիրտ-ա նոթային համակարգերի աշխատանքների կարգավորում
V. Օրգանիզﬕ հոﬔոստազի կարգավորում
VI. Օրգանիզﬕ ջերմակարգավորման իրականա ցում
VII. Կմախքի մկանների լարվածության պահպանում
Ներկյացնելու եմ նոր թեմա․
Սովորել գլխուղեղի բաժինների (երկարավուն ուղեղ, միջանկյալ ուղեղ , մեծ կիսագնդներ) ֆունկցիաները, ընտրել դրանցից որևէ մեկը և նկարագրլ, թե ինչ կլիներ մարդու հետ , եթե այդ բաժինը ընդհանրապես չլիներ։
Հոկտեմբերի 30-ից նոյեմբերի 5
Սիրելի՛ ընկերներ, այս շաբաթ ուսումնասիրելու ենք մարդու գլխուղեղը, քանի որ այս թեման բավականին ծավալուն է, մենք այն կուսումնասիրենք երկու մասով, խնդրում եմ գլխուղեղի բաժինները սովորել մանրամասն։
- Գլխուղեղի կառուցվածքը և գործառույթները
- Կամուրջ
- Ուղեղիկ
- Միջին ուղեղ
Լրացուցիչ աշխատանք, պատասխանել հարցերին․
- Ի՞նչ բաժիններից է կազմված գլխուղեղը։
- Ի՞նչ գիտեք երկարավուն ուղեղի և կամուրջի գործառույթների մասին։
- Միջին ուղեղի ինչպիսի՞ գործառույթ գիտեք։
Հոկտեմբերի 23-29
Հոկտեմբերի 23-29
Սիրելի՛ ընկերեներ, այս շաբաթ ամփոփման շաբաթ է, խնդրում եմ լրացնել հոկտենբեր ամսվա բաց թողնված աշխատանքները․
- Գեղձի ֆուկցիայի խանգարման հետևանքով առաջացած հիվանդություն։
-
- Նյարդային համակարգ
- նյարդային համակարգի կառուցվածքը և ֆունկցիան
- Նյարդային համակարգի հիվանդությունները:
- ողնուղեղի կառուցվածքը, ֆունկցիան և հիվանդությունները
- Ռեֆլեքս, ռեֆլեքսային աղեղ։
Հոկտեմբերի 16-20
Սիրել՛ ընկերներ, այս շաբաթ ներկայացնելու եք հետևյալ թեմաները․
- Նյարդային համակարգ
- ողնուղեղի կառուցվածքը, ֆունկցիան և հիվանդությունները
- Ռեֆլեքս, ռեֆլեքսային աղեղ։
Մասնակցել բնագիտության ֆլեշմոբին
Լրացուցիչ աշխատանք, պատասխանել հարցերին․
- Ի՞նչ նշանակություն ունի նյարդային համակարգը։
- Ի՞նչ բաժիններից է կազմված նյարդային համակարգը։
- Ո՞ր բաժիններն են մտնում կենտրոնական նյարդային համակարգի մեջ։
- Նեյրոնների ինչպիսի՞ տեսականեր գիտեք։
- Ի՞նչ է նյարդը։
Հոկտեմբերի 9-15
Սիրելի՛ սովորողներ, ներկայացնում եմ այս շաբաթվա առաջադրանքները․
- Նյարդային համակարգ
- նյարդային համակարգի կառուցվածքը և ֆունկցիան
- Նյարդային համակարգի հիվանդությունները:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Գտնել տեղեկություններ նյարդային հիվանդությունների վերաբերյալ, որոնքեն դրանց առաջացման պատճառները և կանխարգելման մեթոդները, պատրաստել ուսումնական նյութ:
Պատասխանել հարցերին․
1. Ի՞նչ նշանակություն ունի նյարդային համակարգը:
2. Ի՞նչ բաժիններից է կազմված նյարդային համակարգը:
3.Ո՞ր բաժիններն են մտնում կենտրոնական նյարդային համակարգի ﬔջ:
4. Ներյոնների ինչպիսի՞ տեսակներ գիտեք:
5. Ի՞նչ է նյարդը:
6. Որո՞նք են նյարդերի տեսակները:
Հոկտեմբերի 2-8
Ընկերներ ջան, այս շաբաթ ներկայացնելու եք․
Լրացուցիչ աշխատանք- պատասխանել հարցերին․
- Մակուղեղի գործառույթի ինչպիսի՞ խանգարուﬓեր գիտեք:
- Ո՞րն է վահանագեղձի գործառույթը. նրա թերգործառույթի և գերգործառույթի
դեպքում ինչպիսի՞ խանգարուﬓեր են առաջանում - Ի նչպե՞ս են մակերիկաﬓերի և ենթաստամոքսային գեղձի հորմոններն ազդում ածխաջ րերի փոխանակության վրա:
Ես ներկայացնելու եմ նոր դաս․
-
Նյարդային համակարգի հիվանդությունները:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Գտնել տեղեկություններ նյարդային հիվանդությունների վերաբերյալ, որոնքեն դրանց առաջացման պատճառները և կանխարգելման մեթոդները, պատրաստել ուսումնական նյութ:
Սեպտեմբերի 25-30
Սիրելիներս, այս շաբաթ ներկայացնելու եք հետևյալ թեմաները․
- Օրգանիզմի կենսական գործառույթների կարգավորման եղանակները:
- Գեղձեր, տեսակները, ֆունկցիաները:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Նկարագրեք որևէ գեղձի ֆուկցիայի խանգարման հետևանքով առաջացած հիվանդություն։
Պատասխանել հարցերին․
- Ինչո՞վ են տրբերվում իրարից արտազատական և ներզատական գեղձերը
- Ո՞ր գործընթացների վրա է ազդում մակուղեղը
- Ո՞րն է վահանագեղձի գործառույթը
- Ինչու՞ է ադրենալինը կոչվում է << տագնապի հորմոն>>
Ես ներկայացնելու եմ նոր թեմա
- Քննարկել մի քանի գեղձային հիվանդություններ
Սեպտեմբերի 18-24
Սիրելի՛ ընկերներ, այս շաբաթ ներկայացնելու եք․
-
Մարդու օրգաններ,
-
բջիջ, հյուսվածք, օրգան- համակարգեր,
-
հյուսվածքներ, դրանցտեսակները
Ես ներկայացնելու եմ նոր թեմա,
Օրգանիզմի կենսական գործառությների կարգավորման եղանակները: Գեղձեր, տեսակները, ֆունկցիաները:
Լրացուցիչ աշխատանք:
Նկարագրեք որևէ գեղձի ֆուկցիայի խանգարման հետևանքով առաջացած հիվանդություն։
Սեպտեմբերի 1-16
Դաս 1
Մարդու օրգաններ, բջիջ, հյուսվածք, օրգան- համակարգեր, հյուսվածքներ, դրանցտեսակները
Բնագիտության ֆլեշմոբ
Գտիր հետաքրքիր տեղեկություններ հյուսվածքների, բջիջների կառուցվածքների վերաբերյալ, պատրաստիր ուսումնական նյութ:
Պատասխանել հարցերին․
- Ի՞նչ է բջիջը։
- Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում օրգանը։
- Ի՞նչ օրգան- համակարգեր գիտեք, որո՞նք են դրանց գործառույթները։