8-րդ դասարանի առաջադրանքների փաթեթ

Դասագիրքը՝ տես այստեղ:

Ապրիլի 29-ից մայիսի 5

Սիրելի՛ ընկերներ, այս շաբաթ ներկայացնելու եք․

  • Ամփոփել ապրիլ ամիսը
  • ամփոփել ,,սեպտեմբեր- մայիս,, կենսաբանության աշխատանքները- հաշվետվություն

Լրացուցիչ աշխատանք- պատասխանել հարցերին

1. Ի՞նչ նշանակություն ունի մարﬓի մազածածկույթը:
2. Ի՞նչ գործոնների հետևանքով են մազերը թափվում:
3.Ինչպե՞ս խնաﬔլ եղունգները և պահպանել ձեռքերի մաքրությունը:
4. Ի՞նչ ախտանիշներ են դրսևորվում մաշկի ցրտահարված տեղամասում:


Մտածե՛ք
Ինչո՞ւ նեղ կոշիկներով ձմռանը ոտքերը մրսում են, իսկ ամռանը՝ տաքանում:

Ապրիլի 22-28

Հարգելի՛ սովորողներ, այս շաբաթ ներկայացնելու եք հետևյալ թեմաները․

Լրացուցիչ առաջադրանք, պատասխանել հարցերին․

  1. Վիտամինները ի՞նչ դեր ունեն մարդու կյանքում
  2. Վիտամինների թեր ֆունկցիայի ժամանակ ինչպիսի՞ հիվանդություններ կարող են առաջանալ
  3. C և D վիտամինները ի՞նչ դեր են կատարում  մեր օրգանիզմում։

Ապրիլի 15-21

Ընկերներ ջան, այս շաբաթ ներկայացնելու եք հետևյալ թեմաները․

  • Սնման հիգիենան
  • Մարսողական համակարգի հիգենան և դրանց կանխարգելումը- դասագրքից էջ՝153-155
  • Բնագիտության ֆլեշմոբ

Լրացուցիչ աշխատանք, որը նախատեսված է դաարանում իրականացնելու համար

1.Ինչո՞ւ պետք է հետևել սննդակարգին:
2.Որո՞նք են սնման հիգիենայի նորﬔրը:
3.Ո՞ր սննդամթերքն է հաճախ առաջացնում սննդային թունավորուﬓեր:
4. Թվարկե՛ք թունավորման ախտանիշնե րը:
5. Ի՞նչ ﬕ ջո ցա ռուﬓ եր պե տք է ձեռ նար կել սուր թու նա վո րուﬓ ե րի ժա մա նակ:

Մտածե՛ք
Ինչո՞ւ չի կարելի կրծել եղունգները, և ինչո՞ւ դրանք պետք է պարբերաբար
կտրել, կարճացնել:

Ապրիլի 8-14

Հարգելի՛ սովորողներ, այս շաբաթվա առաջադրանքներն են․

Ապրիլի 1-7

Ընկերներ ջան, այս շաբաթ ներկայացնելու եք հետևյալ առաջադրանքերը․

Լրացուցիչ աշխատանք․

1.Ինչպե՞ս կարելի է բարձրացնել օրգանիզﬕ դիմադրողականությունը շնչառական հիվանդությունների նկատմամբ:
2.Որո՞նք են շնչառության հիգիենայի հիﬓական կանոնները:
3.Ինչպե՞ս են հեռացվում քթի խոռոչ կամ շնչափող ընկած առարկաները:

Մարտի 25-30

Սիրելի՛ սովորողներ, այս շաբաթվա անելիքներն են․

Լրացուցիչ աշխատանք․

1.Ինչպե՞ս կարելի է բարձրացնել օրգանիզﬕ դիմադրողականությունը շնչառական հիվանդությունների նկատմամբ:
2.Որո՞նք են շնչառության հիգիենայի հիﬓական կանոնները:
3.Ինչպե՞ս են հեռացվում քթի խոռոչ կամ շնչափող ընկած առարկաները:

Հետաքրքիր է իմանալ

Ինչո՞ւ ենք հորանջում

Ուժեղ զգայական լարման վիճակում, ձանձրույթի ժամանակ կամ պատասխանատու գործից առաջ (սթրեսային վիճակում) մարդիկ հորանջում են` խորը, դանդաղ ներշնչում և արագ արտաշնչում: Սա օրգանիզﬕ պաշտպանական ռեֆլեքս է: Մարդը հորանջելիս վատ է լսում, վատ տեսնում, համարյա ﬕշտ աչքերն այդ ժամանակ փակում է, օրգանիզմը թուլանում է: Դեմքի և պարանոցի լարված մկանները, որոնք մասնակցում են հորանջման գործընթացին, նպաստում են գլխի անոթներում արյան հոսքի արագության ﬔծացմանը:
Խորը ներշնչման շնորհիվ արյունը հարստանում է O2-ով և ակտիվացնում գլխուղեղի գործունեությունը, ինչի կարիքն ուներ օրգանիզմը:

Մարտի 18-24

Սիրելի՛ սովորողներ, այս շաբաթ ամփոփելու ենք մարտ ամիսը, խնդրում եմ կրկնել անցած նյութերը․

Մարտի 11-17

Հարգելի՛ սովորողներ, այս շաբաթ ներկայացնելու եք․

 
 
Լրացուցիչ աշխատանք:
 
 
 
Նյութերը նայել, փորձել հասկանալ, 4-5րոպե տևողությամբ  նյութերը թարգմանել և պատրաստել տեսադասեր, տեղադրել բլոգներում, հղումները ինձ: Հարցերի դեպքում անպայման գրեք։
 
Պատասխանել հարցերին․

1. Ինչո՞ւ պետք է քթով շնչել:
2. Ինչո՞ւ ջրի ﬔջ ընկած թոքի կտորը չի ընկղմվում:
4. Ինչո՞ւ երեխան, ով այս կամ այն պատճառով դժվարանում է քթով շնչել,
հաճախ է հիվանդանում մրսածության հիվանդություններով:

Մարտի 4-10

Սիրել՛ սովորողներ, այս շաբաթ ներկայացնելու եք հետևյալ թեմաները․

Ներկայացնելու եմ նոր թեմա ․

Շնչառական համակարգ։

Փետրվարի 26-ից մարտի 3

Հարգելի՛ սովորողներ, ներկյացնում եմ այս շաբաթվա անելիքները․

Լրացուցիչ աշխատանք․

  1. Ինչպե՞ս է առաջանում սրտամկանի ինֆարկտը։
  2. Ինչպե՞ս է առաջանում գլխուղեղի կաթվածը։

Փետրվարի 19-25

Սիրելի՛ ընկերներ, այս շաբաթ աշխատելու ենք հետևյալ առաջադրանքների շուրջ․

  • Արյան կարգեր
  • Արյան շրջանառությունը անոթներով-կրկնություն դասագրքից-էջ՝ 107-109
  • Արյան զարկերակային ճնշում և անոթազարկ- դասագիրքից էջ՝ 112-114

Լրացուցիչ աշխատանքն, պատասխանել հարցերին․

  1. Ինչո՞վ է պայմանավորված անոթներում արյան շարժման արագությունը:
  2. .Ո՞ր անոթներում է դիտվում արյան հոսքի ﬔծ արագություն:
  3. Որո՞նք են արյան հոսքի արագության նվազման պատճառները մազանոթներում:
  4. Ինչո՞ւ են դեպի թոքեր գնացող անոթները կոչվում երակային անոթներ:
  5. Սրտի ո՞ր բաժնից է սկսվում արյան ﬔծ շրջանառությունը և որտե՞ղ է ավարտվում:

Լրացնել բլոգային աշխատանքները

Ստուգում և գնահատում

Ներկայացնելու եմ նոր դաս․

Շնչառություն

Փետրվարի 12-18

Սիրելի՛ սովորողներ, այս շաբաթ ներկայացնելու եք հետևյալ թեմաները․

Լրացուցիչ աշխատանք, պատասխանել հարցերին․

1. Ի՞նչ նյութեր են մտնում արյան պլազմայի բաղադրության ﬔջ:
2. Ի՞նչ նշանակություն ունի պլազմայի բաղադրության կայունությունը:
3.Արյան մակարդումը արյան ո՞ր գործառույթն է:
4.Որո՞նք են արյան գործառույթները:
5.Որո՞նք են լեյկոցիտների գործառույթները:
6. Ի՞նչ դեր են կատարում թրոմբոցիտները:

Հունվարի 5-11

Սովորողներ ջան, այս շաբաթ ներկայացնելու եք․

  • Օրգանիզմի ներքին միջավայրի բաղադրամասեր
  • Հյուսվածքային հեղուկ, ավիշ
  • Դսագիրք-էջ՝ 85-87
  • Սրտի կառուցվածք
  • Դասը սովորել պատմել

Նոր լրացուցիչ աշխատանք, պատասխանել հարցերին

  1. Քանի՞  խորշից է կազմված  մարդու սիրտը
  2. Ավիշը ի՞նչ դեր է կատարում օրգանիզմում
  3. Արյունը ի՞մչ դեր է կատարում մեր օրգանիզմում

Ներկայացնելու եմ ,,Արյան գործառույթներն ու բաղադրություն,, թեման

Հունվարի 29-ից փետրվարի 4

Սիրելի՛ ընկերներ, ներկայացնում եմ այս շաբաթվա առաջադրանքները․

  • Օրգանիզմի ներքին միջավայրի բաղադրամասեր
  • Հյուսվածքային հեղուկ, ավիշ
  • Դսագիրք-էջ՝ 85-87
  • Սրտի կառուցվածք
  • Դասը սովորել պատմել

Լրացուցիչ աշխատանք, պատասխանել հարցերին․

1. Ի՞նչ է օրգանիզﬕ ներքին ﬕջավայրը, և ի՞նչ նշանակություն ունի այն:
2.Ինչպե՞ս է ձևավորվում հյուսվածքային հեղուկը:
3. Ի՞նչ է ավիշը և ի՞նչ դեր է կատարում:
4. Ո՞րն է կոչվում հոﬔոստազ:
5. Ի՞նչ նշանակություն ունի ներքին ﬕջավայրի կայունությունը:

Հունվարի 22-28

Միջավայրի գործոնների և ապրելակերպի ազդեցությունը
կմախքի ձևավորման ու զարգացման վրա
— էջ-82-84

Լրացուցիչ աշխատանք, պատասխանել հարցերին

  1. Միջավայրի գործոններն ինչպիսի՞ ազդեցություն են ունենում կմախքի ձևավորման և զարգացման վրա:
  2. Ի՞նչ առավելություններ ունի ճիշտ կեցվածքը:
  3. Որո՞նք են կեցվածքի խանգարման պատճառները:
  4. Ինչպե՞ս կանխարգելել կեցվածքի խանգարուﬓերը:

Հունվարի 15-21

Ընկերներ ջան, այս շաբաթ ուսումնասիրելու ենք հետևյալ թեման․

Լրացուցիչ աշխատանք, պատասխանել հարցերին․

1.Ինչպիսի՞ առաջին օգնություն պետք է ցույցտալ հոդախախտուﬓերի ժամանակ:
2.Ինչպիսի՞ օգնություն պետք է ցույց տալ վերջույթների կոտրվածքների դեպքում:
3. Ի՞նչ պետք է անել ողնաշարի ﬖասվածքի դեպքում:
4.Ինչպիսի՞ օգնություն պետք է ցույց տալ կողոսկրերի կոտրվածքի ժամանակ:

Հունվարի 8-14
Ընկերներ ջան, այս շաբաթ գիտելիքների ստուգման շաբաթ է, խնդրում եմ անցեք հղումով և կատարեք առաջադրանքները․

Կենսաբանություն-8

Դեկտեմբերի 25-ից հունվարի 8

Սիրելի՛ սովորողներ, կից տեղադրում եմ այս շաբաթների առաջադրանքները․

Լրացուցիչ աշխատանք․ պատասխանել հարցերին

1.Ինչ պիսի՞ կառուցվածք ունեն կմախքային մկանները:
2. Ի՞նչ դեր է կա տարում մկանային համակարգը:
3.Ի նչպե՞ս են կատարվում շարժուﬓերը հոդերի ﬕջոցով:
4.Որտե՞ղ են տեղակայված հարթ և ﬕջաձիգ զոլավոր մկանները:
5.Ի նչպիսի՞ հիﬓական մկանախմբեր գիտեք:
6. Ի՞նչ է հոգնածությունը:
7. Ո՞րն է ակտիվ հանգիստը:

Դեկտեմբերի 18-24

Ընկերներ ջան, այս շաբաթ ներկայացնելու ենք մարդու կմախքը

Լրացուցիչ աշխատանք, պատասխանել հարցերին․

  1. Ինչո՞վ է տարբերվում մարդու կրծքավանդակը կաթնասունների կրծքավանդակից:
  2. Ի՞նչ դեր է կատարում ոտնաթաթի կամարաձև կորությունը:
    Մտածե՛ք
    1. Ողնաշարի վրա գտե՛ք ոսկրերի ﬕացման բոլոր տեսակները:
    2. Սրբոսկրը ﬕացած է կոնքոսկրերին անշարժ, իսկ կրծոսկրը անրակոսկրերին՝ շարժուն: Ո՞րն է այդպիսի ﬕ ացուﬓերի կենսաբանական նշանակությունը:
    3. Ինչո՞վ է տարբերվում ուսագոտու հոդը (ուսագոտու և վերին ազատ վերջույթի ﬕջև) մարդու կմախքի ﬓացած հոդերից:

Դեկտեմբերի 11-17

Սիրելի՛ սովորողներ, այս շաբաթ ուսումնասիրելու ենք․

Լրացուցիչ աշխատանք, պատասխանել հարցերին․

1.Որո՞նք են կմախքի բաժինները:
2. Ի՞նչ բաժիններից է կազմված իրանի կմախքը:
3. Ի՞նչ ոսկրերից է կազմված կրծքա վանդակը:
4.Ի նչպիսի՞ առանձնահատկություններ ունի մարդու կմախքը` կապված ուղղաձիգ քայլվածքի հետ:
5. Ի՞նչ դեր են կատարում ողնաշարիկորությունները:

Դեկտեմբերի 4-10

Ընկերներ ջան, այս շաբաթ աշխատանքներն են․

Դուք ներկայացնելու եք․

Լրացուցիչ աշխատանք․

Մտածե՛ք
Լսողական ոսկրիկների գործառույթի խախտուﬓ առաջ է բերում լսողության թուլացում, բայց լսողությունը լրիվ չի կորչում: Ինչո՞ւ: Ձայնի փոխանցումը խխունջին իրականանում է ձայնային ոսկրիկների ﬕջոցով: Արդյոք գոյություն ունի՞ ձայնի փոխանցման այլ ուղի:

Նոյեմբերի 27-ից դեկտեմբերի 3

Սիրելի՛ սովորողներ, այս շաբաթվա անելիքներն են․

  • Լրացնել նոյեմբեր ամսվա բլոգային աշխատանքները
  • նոյեմբեր ամսվա ամփոփում-դասարանում

Լրացուցիչ աշխատանք․

1․Ի՞նչ նշանակություն ունի լսողությունը մարդու կյանքում:
2.Ի նչպե՞ս են ձայնային տատանուﬓերը հասնում լսողական ընկալիչներին:

  1. Ի՞նչ մասերից է կազմված ականջը:
    4.Որտե՞ղ է գտնվում լսողական վերլուծիչի կենտրոնական բաժինը:

Ներկայացնելու եմ նոր թեմա․

Նոյեմբերի 20-26

Ընկերներ ջան, այս շաբաթ ներկայացնելու եք․

Լրացուցիչ աշխատաքնք- պատասծանել հարցերին․

1. Ի՞նչ նշանակություն ունի լսողությունը մարդու կյանքում:
2.Ի նչպե՞ս են ձայնային տատանուﬓերը հասնում լսողական ընկալիչներին:
3. Ի՞նչ մասերից է կազմված ականջը:
4.Որ տե՞ղ է գտնվում լսողական վերլուծիչի կենտրոնական բաժինը:

Հետաքրքիր է իմանալ․

Ձայնի բարձրությունը չափվում է դեցի բելերով (դԲ): Ընկնող տերևի առաջացած աղմուկը հավասար է 10 դԲ: Պարզ է, որ այս ձայնն ավելի շատ հանգստացնում է, քան գրգռում: Անհարմարություն չի առաջացնում նաև սովորական զրույցի աղմուկը (60 դԲ): Իսկ 110 դԲ-ի հասնող ռոք երաժշտության
հաﬔրգը կամ 140 դԲ ունեցող ռեակտիվ ինքնաթիռի դղրդյունը լսելիս դժվար
է պահպանել հոգեկան հավասարակշռություն: Դպրոցի դասաﬕջոցին առաջացած աղմուկն իր ու ժով չի զիջում այդպիսի ազդեցությա նը:
Պարզվել է, որ ականջակալներով երաժշտության ձայնը կարող է հասնել
ռեակտիվ ինքնաթիռի շարժիչի հռնդյունի հզորությանը: Ահա թե ինչու «գրպանի երաժշտության» սիրահարները պետք է զգուշանան, քանի որ իրենց
վտանգում են աստիճանական խլացման:

Նոյեմբերի 13-19

Սիրելի՛ սովորողներ, այս շաբաթ ուսումնասիրելու ենք հետևյալ թեման․

  • Տեսողական վերլուծիչ,
  •  աչքի կառուցվածքը։
  • էջ՝ 46

    Լրացուցիչ աշխատանք, պատասխանել հարցերին
    1. Ո՞րն է տեսողության նշանակությունը:
    2.Որո՞նք են աչքի օժանդակ հարմարանքները:
    3.Ի նչպե՞ս է փոխվում բբի ﬔծությունը` կախված լուսավորությունից:
    4.Որ տե՞ղ են տեղավորված տեսողական ընկալիչները:
    5. Ո՞րն է սրվակիկների և ցուպիկների դերը:
    6. Ի՞նչ է կարճատեսությունը, և ինչպե՞ս կարելի է կանխելայն:

Նոյեմբերի 6-12

Ընկերներ ջան, այս շաբաթ ներկայացնելու եք հետևյալ թեմաները․

Լրացոոոուցիչ աշխատանք, կատարել վարժությունը․

Նշե՛ք թվարկված ո՞ր գործընթացը գլխուղեղի ո՛ր բաժինն է կարգավորում,

Գլխուղեղի բաժին Գործընթացներ

  1. Երկարավուն ուղեղ II, IV
  2. Կամուրջ
  3. Ուղեղիկ
  4. Միջին ուղեղ
  5. Միջանկյ ալ ուղեղ
  6. Մեծ կիսագնդեր

    Գործընթացներ.
    I. Դիմախաղի մկանների աշխատանքի և գլխի դիմային հատվածի
    գեղձերի հյութազատության կարգավորում
    II. Փսխման, հազի, արցունքազատման գործընթացների իրականացում
    III. Բոլոր զգայարանների աշխատանքների ենթակեղևային ղեկավարման իրականացում
    IV. Մարսողության, շնչառության և սիրտ-ա նոթային համակարգերի աշխատանքների կարգավորում
    V. Օրգանիզﬕ հոﬔոստազի կարգավորում
    VI. Օրգանիզﬕ ջերմակարգավորման իրականա ցում
    VII. Կմախքի մկանների լարվածության պահպանում

Ներկյացնելու եմ նոր թեմա․

Սովորել գլխուղեղի բաժինների (երկարավուն ուղեղ, միջանկյալ ուղեղ , մեծ կիսագնդներ) ֆունկցիաները,  ընտրել դրանցից որևէ մեկը և նկարագրլ, թե ինչ կլիներ մարդու հետ , եթե այդ բաժինը ընդհանրապես չլիներ։

Հոկտեմբերի 30-ից նոյեմբերի 5

Սիրելի՛ ընկերներ, այս շաբաթ ուսումնասիրելու ենք մարդու գլխուղեղը, քանի որ այս թեման բավականին ծավալուն է, մենք այն կուսումնասիրենք երկու մասով, խնդրում եմ գլխուղեղի բաժինները սովորել մանրամասն։

Լրացուցիչ աշխատանք, պատասխանել հարցերին․

  1. Ի՞նչ բաժիններից է կազմված գլխուղեղը։
  2. Ի՞նչ գիտեք երկարավուն ուղեղի և կամուրջի գործառույթների մասին։
  3. Միջին ուղեղի ինչպիսի՞ գործառույթ գիտեք։

Հոկտեմբերի 23-29

Հոկտեմբերի 23-29

Սիրելի՛ ընկերեներ, այս շաբաթ ամփոփման շաբաթ է, խնդրում եմ լրացնել հոկտենբեր ամսվա բաց թողնված աշխատանքները․

Հոկտեմբերի 16-20

Սիրել՛ ընկերներ, այս շաբաթ ներկայացնելու եք հետևյալ թեմաները․

Մասնակցել բնագիտության ֆլեշմոբին

Լրացուցիչ աշխատանք, պատասխանել հարցերին․

  1. Ի՞նչ նշանակություն ունի նյարդային համակարգը։
  2. Ի՞նչ բաժիններից է կազմված նյարդային համակարգը։
  3. Ո՞ր բաժիններն են մտնում կենտրոնական նյարդային համակարգի մեջ։
  4. Նեյրոնների ինչպիսի՞ տեսականեր գիտեք։
  5. Ի՞նչ է նյարդը։

Հոկտեմբերի 9-15

Սիրելի՛ սովորողներ, ներկայացնում եմ այս շաբաթվա առաջադրանքները․

Լրացուցիչ աշխատանք:

Գտնել տեղեկություններ նյարդային հիվանդությունների վերաբերյալ, որոնքեն  դրանց առաջացման պատճառները և կանխարգելման մեթոդները, պատրաստել  ուսումնական նյութ:

Պատասխանել հարցերին․

1. Ի՞նչ նշանակություն ունի նյարդային համակարգը:
2. Ի՞նչ բաժիններից է կազմված նյարդային համակարգը:
3.Ո՞ր բաժիններն են մտնում կենտրոնական նյարդային համակարգի ﬔջ:
4. Ներյոնների ինչպիսի՞ տեսակներ գիտեք:
5. Ի՞նչ է նյարդը:
6. Որո՞նք են նյարդերի տեսակները:

Հոկտեմբերի 2-8

Ընկերներ ջան, այս շաբաթ ներկայացնելու եք․

Լրացուցիչ աշխատանք- պատասխանել հարցերին․

  • Մակուղեղի գործառույթի ինչպիսի՞ խանգարուﬓեր գիտեք:
  • Ո՞րն է վահանագեղձի գործառույթը. նրա թերգործառույթի և գերգործառույթի
    դեպքում ինչպիսի՞ խանգարուﬓեր են առաջանում
  • Ի նչպե՞ս են մակերիկաﬓերի և ենթաստամոքսային գեղձի հորմոններն ազդում ածխաջ րերի փոխանակության վրա:

Ես ներկայացնելու եմ նոր դաս․

Լրացուցիչ աշխատանք:

Գտնել տեղեկություններ նյարդային հիվանդությունների վերաբերյալ, որոնքեն  դրանց առաջացման պատճառները և կանխարգելման մեթոդները, պատրաստել  ուսումնական նյութ:

Սեպտեմբերի 25-30

Սիրելիներս, այս շաբաթ ներկայացնելու եք հետևյալ թեմաները․

  • Օրգանիզմի կենսական գործառույթների կարգավորման եղանակները:
  • Գեղձեր, տեսակները, ֆունկցիաները:

Լրացուցիչ աշխատանք:

Նկարագրեք որևէ գեղձի ֆուկցիայի խանգարման հետևանքով առաջացած հիվանդություն։

Պատասխանել հարցերին․

  1. Ինչո՞վ են տրբերվում իրարից  արտազատական և ներզատական գեղձերը
  2. Ո՞ր գործընթացների վրա է ազդում մակուղեղը
  3. Ո՞րն է վահանագեղձի գործառույթը
  4. Ինչու՞ է ադրենալինը կոչվում է << տագնապի հորմոն>>

Ես ներկայացնելու եմ նոր թեմա

  • Քննարկել մի քանի գեղձային հիվանդություններ

Սեպտեմբերի 18-24

Սիրելի՛ ընկերներ, այս շաբաթ ներկայացնելու եք․

  • Մարդու օրգաններ,

  • բջիջհյուսվածք, օրգան- համակարգեր, 

  • հյուսվածքներ, դրանցտեսակները

Ես ներկայացնելու եմ նոր թեմա,

Օրգանիզմի կենսական գործառությների կարգավորման եղանակները: Գեղձեր, տեսակները, ֆունկցիաները:

Լրացուցիչ աշխատանք:

Նկարագրեք որևէ գեղձի ֆուկցիայի խանգարման հետևանքով առաջացած հիվանդություն։

Սեպտեմբերի 1-16

Դաս 1 

Մարդու օրգաններ, բջիջհյուսվածք, օրգան- համակարգեր, հյուսվածքներ, դրանցտեսակները

Բնագիտության ֆլեշմոբ

Երրորդ մակարդակ

Չորրորդ մակարդակ


Լրացուցիչաշխատանք:

Գտիր հետաքրքիր տեղեկություններ հյուսվածքների, բջիջների կառուցվածքների վերաբերյալ, պատրաստիր ուսումնական նյութ:

Պատասխանել հարցերին․

  1. Ի՞նչ է բջիջը։
  2. Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում օրգանը։
  3. Ի՞նչ օրգան- համակարգեր գիտեք, որո՞նք են դրանց գործառույթները։

Նախագծային ուսուցման ստուգատես՝ սեպտեմբերի 1-8

Թողնել մեկնաբանություն

Այվազյան ԼԵվոնի Ուսումնական բլոգ

Մխիթար Սեբաստացի Կրթահամալիր, Միջին դպրոց, 7.4 դասարան

Մանկավարժության լաբորատորիա

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Անրի Սարգսյանի բլոգ

Արևելյան դպրոց 5-1

Հասմիկ Ուզունյանի բլոգ

<<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիր