Ձմեռայնի «առցանց ուսուվում»

Նախագիծ՝

«Իմ տան կանաչ անկյունները »Նախագիծ

Արդյունքները՝

Արղության Գոհար-Ցորենի աճը և զարգացումը,Խլորոֆիտում,պոմերանյան շպից,ցորենի ցանք

Թոռունյան Մերի-Ձմեռային առցանց ուսուցում

Մարիամ Հովհաննիսյան-ընձյուղի կառուցվածք,ծաղկի  բեղնավորում,ծաղկի կառուցվածք,ծաղկավոր բույսերի օրգաններ

Մելքումյան Սվետլանա-Ուսումնական ձմեռ՝առաջադրանքներ

Պետրոսյան Արամ-Մեր օրգանիզմը ամնորյա օրերին

Մարտին Աթալյան-ֆիկուսների մասին,ծաղկավոր բույսերի բեղմնավորում,ծաղկի կառուցվածք

Անի Արղության-իմ ծաղկները, ծաղկի կառուցվածք,ընձյուղ,ցորենի աճը և զարգացումը,ծաղկավոր բույսերի աճը և զարգացումը

Առնո Բերզագար-ընձյուղի կառուցվածք,

Մերի Զաքոյան- իմ տան բույսերը,ծաղկի կառուցվածք

Նարե Խաչատրյան-մեր տան բույսերը,ծաղկի կառուցվածք,ծաղկավոր բույսերի օրգանները,ընձյուղի կառուցվածք

Մինասյան Ռուզան-Կակտուսներ առանձնահատկությունները,ընձյուղի կառուցվածքը և ֆունկցիաները,ծաղկի կառուցվածք,ծաղկավոր բույսերի օրգանները

Յանա Նահապետյան-իմ թութակը,իմ մանուշակը,օգտակար սննդակարգ ամանորին,ծաղիկներ

Նշանյան Արեգ-Բույսերի և կենդանիների խնամք

Մարկ Միկաիլ-կարտոֆիլով և ձողիկով փորձ,ամեն ինչ բույսերի մասին,իմ թութակը

Բոյախչյն Ման-ֆիկուս,մեր տան ծաղիկները

Թողնել մեկնաբանություն

Այվազյան ԼԵվոնի Ուսումնական բլոգ

Մխիթար Սեբաստացի Կրթահամալիր, Միջին դպրոց, 7.4 դասարան

Մանկավարժության լաբորատորիա

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Անրի Սարգսյանի բլոգ

Արևելյան դպրոց 5-1

Հասմիկ Ուզունյանի բլոգ

<<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիր