Ժամանակահատված՝ Հունվար- բնագիտատեխնիկական ստուգատես
Մանրադիտակային ուսումնասիրություն նախագծը սկսել ենք հունվար ամսին, համագարծակցում ենք Ավագ դպրոցի սովորողների և Անուշ Ասատրյանի հետ։ Այս գործունեություն շարունական է և շուրջտարվա։
Ծաղիկը Որպես բնական գունանյութ նախագիծը սկսել ենք Շողիկ Պողոսյանի և Շողիկ Սահակյանի նախածեռնությամբ։ Գործունեության նպատակն է բնական բույսերի ծաղիկներից ստանալ բնական և օրգանիկ գունանյութեր, որոնք կօգտագործենք սննդի արտադրության մեջ։
Բջջային հավելվածների ուսումնասիրություն նախագիծը իրականացնում ենք երկու տարի, գործունեության երկու տարվա աշխատանքները երևում են նախագծում։ Ուսումնասիրված հավելվածները օգտագործում ենք քայլարշավների, ճամփորդությունների և այլ գործունեության ժամանակ։
Մածունի արտադրություն և կաթի որակի ստուգում։ Այս երկու գործունեությունները իրար հաջորդող փորձեր են, որոնք բավականին շատ տեղեկատվություն են տալիս ճիշտ կաթ ընտրելու գործում։ Կաթի որակը ստուգեցինք ֆիզիկայի և քիմիայի լաբորատորիաներում։ Արդյունքում հասկացանք, որ Մարիանա ընկերության արտադրած կաթը ավելի անարատ է, իսկ Անի ընկերության կաթը պարունակում էր, օսլա և սոդա։ Գործունեության շարունակությունը եղավ Հարավային դպրոցում, Մարիանա ընկերության կաթով Միջին դպրոցի ճամբարականները փոքրիկ ճամբարականներին սովորեցրեցին մածուն մերել։ Մածունը բավականին լավ էր ստացվել։ Հարրավային դպրոցի ճամբարականները Անարատ մածունից թանապուր պատրաստեցին և հյուրասիրեցին իրենց ընկերներին և ուսուցիչներին։