Ճամբարային օրը սկսվեց պարի և երգի ուսուցմամբ: Այնուհետև հավաքվեցին մասնախմբով և քննարկեցինք նախագծային ուսուցման ձեռքբերումները և խնդիրները: Քննարկմանը հնչեցին տարբեր կարծիքներ և առաջ քաշվեցին մի քանի խնդիրներ և լուծումներ:Այնուհետև ես և Անուշ Ասատրյանը « ջերմոց բուծարանում » գտնվող բույսերի մի մասը տեղափոխեցինք իմ դաարան, որպեսզի արձակուրդների ժամանակ աշխատող սովորողները կարողանան հետությամբ ջրել, քանի որ ջերմոցում չափազանց շոգ է, բույսերը դասասենյակում ավելի լավ կզգան իրենց: Բույսերի տեղափոխմանը մասնակցեցին սովորողները և դասավանդողները: Այնուհետև սեմինարը շարունակվեց Արևելյան դպրոցում: Որը ամփոփվեց հեցանիվ վարելով: