Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառումը ուսումնական գործընթացում․ մոդուլ 1

Աշխատաժամանակ

Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառումը ուսումնական գործընթացում

Թեմա 1 (5 ժամ)․ Էլեկտրոնային փոստի ստեղծում և վարում 

Բլոգային-գործնական աշխատանք՝

  • էլեկտրոնային փոստի գրանցում հարմար հարթակում
  • Գրագետ նամակի կազմում
  • Նամակներ ուղարկել իրար․ անհատական, խմբային
  • Նամակի վերահասցեավորում
  • Ուղարկված նամակի որոնում

Թեմա 2 (5 ժամ)․ Ամպային տեխնոլոգիաների գործիքակազմը

Բլոգային-գործնական աշխատանք՝

Թեմա 3 (5 ժամ)․ Կրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգ, էլեկտրոնային մատյան  

Բլոգային-գործնական աշխատանք՝

  • Էլեկտրոնային մատենավարության հմտություններ
  • Մատյանի լրացում․ հաշվառում, գնահատում, ամփոփում

2016 թվականից վարում եմ Էլկտրոնային մատենավարություն exel online ծրագրով, ամեն օր կատարում եմ սովորողների հաշվառում, ամսական մեկ անգամ իրականացնում եմ գնահատում, սովորողի գնահատականի վրա թողնում եմ նրա ուսումնառութան վերաբերալ մեկնաբանություն, որ հասանելի լինի ծնողին, իրականացնում եմ կիսամյակային և տարեկան ամփոփում:

Թեմա 4 (4 ժամ)․ Կրթական կայքերի էությունը, օգտագործման առանձնահատկությունները, ընձեռած հնարավորությունները

Բլոգային-գործնական աշխատանք՝

  • Կրթական կայքերի հղումների որոնում
  • Կայքերի գործածման առանձնահատկությունների ուսումնասիրություն
  • Նյութերի, պաշարների գործածում
  • Նյութի որոնում
  • Նյութի արժեհավատության գնահատում
  • Տարբեր կայքերում, ֆորումների գրագետ գրանցումներ

Օգտվում եմ wordpress.com հարթակից , որը ուսումնական հարթակ է համարվում սովորողների և այլ ցանկացողների համար:

Իմ ուսումնական հարթակը՝ Հասմիկ Ուզունյանի բլոգ

Հաճախ օգտվում եմ ԿԳՄՍՆԿՏԱԿԿԶՆԱԿ կայքերից, նոր տեղեկություններ ստանալու համար հաճախ այցելում եմ ԿԳՄՍՆ կայք, հեռավար ուսուցման ժամանակ դասերը կազմակերպելու համար օգտվել եմ Microsoft Teams ծրագրից:

Նյութերի արժեհավատությունը ստուգում եմ պաշտոնական կայքի միջոցով, եթե հանդիպում եմ որևէ տեղեկության, անպայման գտնում եմ նյութի սկզբնաղբյուրը։

Թեմա 5 (1 ժամ)․ «Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառումը ուսումնական գործընթացում» բաժնի ամփոփում

Բլոգային-գործնական աշխատանք՝

Վերապատրաստման ընթացքում «Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառումը ուսումնական գործընթացում» թեմայով գործունեությունը ավելի հմտացրեց ինձ: Օգտակար է ուսումնական գործունեությունը ավելի անթերի կազմակերպելու համար, կրթական կայքերից օգտվելու նրբություններին ավելի լավ ծանոթացա, ուսումնասիրեցի բազմաթիվ կրթական կայքեր, որոնք բազմաթիվ նյութեր են պարունակում, որոնք ուսումնական պրոցեսի ժամանակ անհրաժեշտ է ձեռքի տակ ունենալու

Վերապատրաստման ժամանակ սովորեցի ստուգել օգտագործվող նյութի արժեհավատությունը, նամակագրության ճիշտ կազմահերպման կարևորությունը:

  • Քննարկում
  • Ամփոփում

Օգնող հղումներ․