6-րդ դասարանի լրացուցիչ ուսումնական փաթեթ-տնային առաջադրանքներ,բնագիտություն 2016-2017թթ

Դասագրքի հղումն է

Փետրվար-մայիս տնային առաջադրանքների փաթեթ

Մայիսի 22-26-ը

  • հիվանդություններ
  • վարակիչ հիվանդություններ
  • ոչ վարկիչ հիվանդություններ
  • հոգնածություն, գերհոգնածություն
  • աշխատանքի հիգիենա

 

Մայիսի 15-20-ը

Մայիսի 2-6-ը

Առաջին դասաժամ

  • Բնական համակեցություններ
  • Էկոհամակարգեր
  • Բնական համակեցությունների պահպանությունը

Երկրորդ դասաժամ

  • Մարդու առողջություն
  • Առողջ ապրելակերպ
  • Առողջ սնունդ

Ապրիլի 25-28

Առաջին դասաժամ

Պատրաստել պրեզենտացիա, ընտրելով հետևյալ թեմաները

  • Օրգանիզմների բնակեցման վայրերը
  • Շրջակա միջավայրի գործոնները
  • ՀՀ. կարմիր գիրք
  • Միջազգային կարմիր գիրք

Երկրորդ դասաժամ

  • Կենդանի օրգանիզմների փոխադարձ կապը
  • Սննդային շղթաներ

Ապրիլի 17-21

Առաջին դասաժամ

Պատրաստվում ենք  բանավոր ինքնքստուգման

  1. Ինչ է իրենից ներկայացնում փոշոտումը
  2. Ինչպես է տեղի ունենում շնչառությունը բույսերի և կենդանիների մոտ
  3. Օրգանիզմը մեկ ամբողջական համակարգ
  4. Սեռական բազմացում
  5. Անսեռ բազմացում
  6. Սերմերի տարածվածությունը
  7. Բույսերի աճը և զարգացումը

Ապրիլի 10-14-ը

Առաջին դասաժամ

  • Բույսերի բազմացում
  • Կենդանիների բազմացում

Երկրորդ դասաժամ

  • Բույսերի աճը և զարգացումը
  • Պտուղների տարածվածություն
  • Սերմերի տարածվածություն

Մարտի 13-17

Առաջին դասաժամ

Բազմացում անսեռ եղանակով, անպայման նայեք ներկայացված տեսադասերիը, դրանք կօգնեն ձեզ ավելի լավ հասկանալ բազմացման թեման:
ա/բակտերիաների բազմացումը կիսման 1.2.
բ/բույսերի վեգետատիվ բազմացումը 1.
գ/հիդրայի բազմացումը՝ սեռական և անսեռ 1.:

Երկրորդ դասաժամ

Սեռական բազմացում,պատրաստել պրեզենտացիա

Մարտի 6-10

Առաջին դասաժամ

  • Արտազատություն:
  • Բույսերի մոտ ինչպես է տեղի ունենում արտազատությունը
  • Արտազատությունը ինչպես է տեղի ունենում կենդանիների մոտ

Երկրորդ դասաժամ

  • Նյութերի և էներգիայի փոխանակություն

Դասը 7.4 Արտազատություն:

փետրվարի 26-ից մարտի 2

Առաջին դասաժամ

Դասը 7.2 Շնչառություն
Պատրաստել տեսադաս:

Երկրորդ դասաժամ

Դասը 7.3 Նյութերի տեղափոխումն օրգանիզմում:
Պատրաստել տեսադաս:

Փետրվարի 14- ից 18

Առաջին դասաժամ

Օրգանիզմն ամբողջական համակարգ 

Երկրորդ դասաժամ
Մանրադիտակով ուսումնասիրում ենք բուսական բջիջներ և հյուսբածքները

Փետրվարի 6-10

Առաջին դասաժամ

Երկրորդ դասաժամ

Հունվարի 30-ից փետրվարի  3

Առաջին դասաժամ

  • Ծաղկի կառուցվածք
  • ցողունի կառուցվածք
  • ընձյուղի կառուցվածք
  • Արմատի կառուցվածք
  • Ներկայացրեք ձեր տան կանաչ անկյունները

Երկրորդ դասաժամ

  • ի՞նչ է պտուղը
  • Ի՞նչ է սերմ
  • Տպատրաստում  ենք բույսերի կտրոնների
  • Տանը Կատարում ենք սերմնացան

Դաս 7.8 Բույսերի աճը ու զարգացումը

7.7 Սեռական բազմացում
Կարդալ փորձել պատմել, դասարանում քննարկելու ենք միասին:

Հարցերն են
1․Համեմատել բույսերի և կենդանիների նյութափոխանակությունը
2․Համեմատել բույսերի և կենդանիների  արտազատությունը
3․Համեմատել բույսերի և կենդանիների շնչառություննեը
4․Բնութագրել անսեռ բազմացումը , տարատեսակները, բերել օրինակներ

Գրելու ենք ստուգողական աշխատանք, կրկնել
դաս 7.1-7.6-ը ներառյալ:
Բազմացում անսեռ եղանակով, անպայման նայեք ներկայացված տեսադասերիը, դրանք կօգնեն ձեզ ավելի լավ հասկանալ բազմացման թեման:
ա/բակտերիաների բազմացումը կիսման 1.2.
բ/բույսերի վեգետատիվ բազմացումը 1.
գ/հիդրայի բազմացումը՝ սեռական և անսեռ 1.:

Դաս 7.6Բազմացում՝սեռական և անսեռ:Պատրաստել տեսադաս:Նկարագրել ձեր բակում, այգում ձեր իսկ իրականացրած բազմացման ձևերը:

Դասը 7.5 Նյութերի և էներգիայի փոխանակություն

Դասը 7.4 Արտազատություն:

Դասը 7.3 Նյութերի տեղափոխումն օրգանիզմում:
Պատրաստել տեսադաս:

Դասը 7.3 Նյութերի տեղափոխումն օրգանիզմում:
Պատրաստել տեսադաս:

Դասը 7.2 Շնչառություն
Պատրաստել տեսադաս:

Դասը 6.9 Օրգանիզմն ամբողջական համակարգ է 
Դասը 7.1 Սննդառություն և մարսողություն

Դեկտեմբեր ամսվա տնային առաջադրանքներ

ՆՈՅԵՄԲԵՐ ԱՄՍՎԱ ՏՆԱՅԻՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐ

Հոկտեմբեր ամսվա տնային աշխատանքները

ՍԵՊՏԵՄԲԵՐ ԱՄՍՎԱ ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԵՆԵՐԸ

ՁՄԵՌԱՅԻՆ ԱՌՑԱՆՑ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՓԱԹԵԹ

«Ուսումնական ձմեռ»

Դասագրքի հղումն է

Դեկտեմբեր ամսվա լրացուցիչ աշխատանքների փաթեթ

19.12.2016-23.12.2016

Առաջին դասաժամ

  •  Հյուսվածքներ:Պատրաստել տեսադասե
  • Պատմում, ներկայացնում եք ձեր տան ծաղկանոցները, պատշգամբները ՝ծաղկած, պատմում եք :
  • ինչպես է խնամում ձեր տան բույսերը, ներկայացնում եք ինչ բույսեր են դրանք:
  • Բուսական բջիջների և հյուսվածքների դիտումը մանրադիտակով,պատրաստել ուսումնական նյութ

Երկրորդ դասաժամ

12.12.2016թ.-16.12.2016թ.

Առաջին դասաժամ

  • Ձայնի ընկալումը կենդանիների կողմից:
  • Լսողության հիգիենան
  • Ֆիկուս-նախագծային աշխատանք

Երկրորդ դասաժամ

  •  Բջջի քիմիական բաղադրություն
  • պատրաստել բջջի մասին տեսադաս
  • Իպոմեա-նախագծային աշխատանք

05.12.2016թ.-09.12.2016թ.

Առաջին դասաժամ

Նախագծային աշխատանքներ՝

  • Լույսը և գույնը բնության մեջ:
  • Ի՞նչպես են առաջանում ծիածանի յոթ գույները
  • Ի՞նչպես ստեղծել արհեստական ծիածան
  • Ընտրել թեման և պատրաստել տեսադասեր

Երկրորդ դասաժամ:

Նախագծայի աշխատանքներ՝

  • Ձայնի աղբյուրներ, ձայնի տարածումն ու անդրադարձումը:
    Պատրաստել տեսադասեր:
  • Չղջիկների տեսողության մասին տեղեկություն գտնել և պատրաստել տեսադաս

Նոյեմբեր ամսվա տնային առաջադրանքների փաթեթ

դաս 236.4,6.2  31.10.2016

Թեմա4.2 Ջերմային երևույթների բազմազանությունը:Եթե կկարողանաք կատարք գրքում նշված փորձերից որևէ մեկը և պատրաստեք նյութ:

6.4,6.56.1,6.2,6.3 04.11.2016թ

Դաս 2 4
4.3 Ջերմային էներգիայի աղբյուրները,

6.4,6,2,6-5-րդ դասարաններ  10.11.2016թ.

Դաս 25
4.4 Մարմինների էլեկտրականացումը
Կատարել գրքում նշված փորձերից որևէ մեկը և պատրաստեք նյութ:Նախագծային աշխատանք՝ուսումնասիրել տրադեսկանցիայի կտրոնները:Տնկել և խնամել:

Դաս 26 6.4, 09,11,2016
4.5 Էլեկտրական հոսանք

17.11.2016  ,,,6.3,,6.1,

Դաս § 4.6. Կայծակ, ինչ է կայծակը, ինչպես պաշտպանվել կայծակից, բերել օրինակներ, համառոտ պատմել, պատրաստել նյութ,ձայնագրվել, , տեղադրել բլոգում, հղումը ինձ:Նյութերը պատրաստելիս օգտվում եք նաև համացանցի տարբեր աղբյուրներից 123 :

17.11.2016,  18.11.2016

6.5 ,,,6.1,,6.2,,,,6,3,6,4

Դասը 5.2  Լույսի անդրադարձումը:Հայելիներ:
Պատրաստել տեսադասեր

6.2,,6.5,,6.4,,,

Դասը 5.3 Լույսի բեկումը ,ոսպնայկներ
Պատրաստել տեսադասեր

6.2-րդ դասարան և 6.4-րդ դասարան 28.11.20162.

Դասը 5.4 Աչք և տեսողություն: Տեսողության հիգիենա
Պարտաստել տեսադասեր:
Կարգի բերել ձեր բնագիտության բաժիները

ԹԵՄԱ 11

06.10.2016թ

Թեմա 1.10.Քիմիական նյութերի ազդեցությունը շրջակա միջավայրի վրա։
Բերել բնության մեջ հանդիպող նման երևույթների օրինականեր, առաջարկել միջոցներ դրանցից խուսափելւ համար։Գործորանները ինչ ազդեցություն են թողնում  շրջակա միջավայրի վրա- Պատրաստել ուսումնական նյութ

07.10.2016թ

Դաս 12
Թեմա 2․1 ․Մեխանիկական շարժում։
Բերել բնության մեջ հանդիպող մեխանիկական  հավասարաչափ և անհավասարաչափ շարժման օրինականեր։ՊԱՏՐԱՍՏԵԼ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՆՅՈՒԹ:

6-2-դասարան  6-4-դասարան

Դաս 13
Թեմա 2․2Մարմինների փոխազդեցությունը։Ուժ
Եր՞բ է մարմինը փոխում իր շարժման արագությունը ՝ բերել օրինակներ:

ՏԱՆԸ ԿԱՏԱՐԵԼ ՓՈՐՁԵՐ և ՊԱՏՐԱՍՏԵԼ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՆՅՈՒԹ:

12.10.2016 ,6-5,  6-4-դասարաններ

2.4 Երկրի ձգողությունը:Ծանրության ուժ և մարմնի կշիռ:
Բերել կենցաղում հանդիպող օրինակներ:

14.10.2016
2.5 Շփման ուժեր: Շփումը բնության մեջ, տեխնիկայում և կենցաղում:

17.10.2016

Դաս 17
Թեմա 2.6 Հեղուկներում և գազերում մարմինը դուրս հրող ուժը:Տանը    կատարել համապատասխան  փորձեր/մեկ հատ դասարանում կատարել ենք/, նկարել և ինձ ուղարկել

6-1,6-2, 6-3,21.10.2016

Դաս 18
Թեմա 3.1Մեխանիկական աշխատանք և էներգիա:
Բերել կենցաղում հանդիպող օրինակներ

«Ուսումնական աշուն» նախագիծ, հոկտեմբերի 24-30

Երկրի  ձգողության ուժ:

Ինչո՞ւ են ձեռքից բացթողած, Երկրի մակերևույթից վեր բարձրացված և հենարան կամ կախոց չունեցող բոլոր մարմիններն ընկնում Երկրի վրա: Պատրաստել ուսումնական նյութ երկրի ձգողության մասին:

  1. Ին՞չ դեր ունեն բույսերը,ծառերը և բնությունը մարդու կյանքում:Պատրաստել ուսումնական նյութ:
  2. Էներգիան և կենդանի օրգանիզմները
    Պատրաստել նյութ լուսարձակող կենդանիների մասին: 1,23 ,ցանկալի է տեսանյութեր:
  3. ․Էներգիայի տեսակները և փոխակերպումները՝գտնել լրացուցիչ ինֆորմացիա և պատրաստել ուսումնական նյութ՝բերել կենցաղում մեզ հանդիպող օրինակներ։

Դաս 22
4.1 Ջերմային հավասարակշռություն և ջերմաստիճան
Պատրաստել տեսանյութ տաքարյուն և սառնարյուն կենդանիների մասին:

Հարգելի՛ Ալեն, ես ձեր  բնագիտություն առարկայի ուսուցչուհին եմ ՝ ընկեր Հասմիկը: ՙՙՀեռավար ուսուցման ,, շրջանականերում սիրով կաշխատեմ քեզ հետ:Կից ուղարկում եմ  երկու շաբաթվա( 17.10.2016-28.10.2016թթ.) քո տնային առաջադրանքների ցանկը,խնդրում եմ մինչև կիրակի կատարես և հղումները ուղարկես ինձ,որպեսզի կարողանամ գնահատել:

Դաս 17
Թեմա 2.6 Հեղուկներում և գազերում մարմինը դուրս հրող ուժը:Տանը    կատարել համապատասխան  փորձեր, նկարել և ինձ ուղարկել:Որպես օրինակներ,կցում եմ սովորողների կատարած նյութերից՝

Գոհար Արղության՝https://arghutyan83.wordpress.com/2016/10/26/%D5%B8%D6%82%D5%BD%D5%B8%D6%82%D5%B4%D5%B6%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%A1%D5%B7%D5%B8%D6%82%D5%B6-%D5%A2%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%AB%D5%BF%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%A1%D5%B6/

https://www.youtube.com/watch?v=ID9XS84ijFw&feature=youtu.be

Բնագիտական փորձ
  1. Մեխանիկական աշխատանք և էներգիա:Բերել կենցաղում հանդիպող օրինակներ
  2. Էներգիան և կենդանի օրգանիզմներըՊատրաստել նյութ լուսարձակող կենդանիների մասին: 1,23 ,ցանկալի է տեսանյութեր:․
  3. Էներգիայի տեսակները և փոխակերպումները՝գտնել լրացուցիչ ինֆորմացիա և պատրաստել ուսումնական նյութ՝բերել կենցաղում մեզ հանդիպող օրինակներ։
  4. Ջերմային հավասարակշռություն և ջերմաստիճան
    Պատրաստել տեսանյութ տաքարյուն և սառնարյուն կենդանիների մասին:

Բեռնել դասագիրքը՝http://gradaran.mskh.am/node/11469

Սեպտեմբեր-դեկտեմբեր ամիսների տնային առաջադրանքները

Դաս 7.8 Բույսերի աճը ու զարգացումը

7.7 Սեռական բազմացում
Կարդալ փորձել պատմել, դասարանում քննարկելու ենք միասին:

Հարցերն են
1․Համեմատել բույսերի և կենդանիների նյութափոխանակությունը
2․Համեմատել բույսերի և կենդանիների  արտազատությունը
3․Համեմատել բույսերի և կենդանիների շնչառություննեը
4․Բնութագրել անսեռ բազմացումը , տարատեսակները, բերել օրինակներ

Գրելու ենք ստուգողական աշխատանք, կրկնել
դաս 7.1-7.6-ը ներառյալ:
Բազմացում անսեռ եղանակով, անպայման նայեք ներկայացված տեսադասերիը, դրանք կօգնեն ձեզ ավելի լավ հասկանալ բազմացման թեման:
ա/բակտերիաների բազմացումը կիսման 1.2.
բ/բույսերի վեգետատիվ բազմացումը 1.
գ/հիդրայի բազմացումը՝ սեռական և անսեռ 1.:

Դաս 7.6Բազմացում՝սեռական և անսեռ:Պատրաստել տեսադաս:Նկարագրել ձեր բակում, այգում ձեր իսկ իրականացրած բազմացման ձևերը:

Դասը 7.5 Նյութերի և էներգիայի փոխանակություն

Դասը 7.4 Արտազատություն:

Դասը 7.3 Նյութերի տեղափոխումն օրգանիզմում:
Պատրաստել տեսադաս:

Դասը 7.3 Նյութերի տեղափոխումն օրգանիզմում:
Պատրաստել տեսադաս:

Դասը 7.2 Շնչառություն
Պատրաստել տեսադաս:

Դասը 6.9 Օրգանիզմն ամբողջական համակարգ է 
Դասը 7.1 Սննդառություն և մարսողություն

ստուգողական աշխատանք
ա/ընձյուղի կառուցվածքը, ձևափոխությունները, ֆունկցիան
բ/համեմատել բուսական և կենդանական բջիջների կառուցվածքը
գ/արմատների կառուցվածքը, տեսակները, ձևափոխությունները, գոտիները

Պատրաստվել ստուգողական աշխատանքի
ա/բույսի վեգետատիվ և գեներատիվ օրգաններ, կառուցվածքը
բ/ընձյուղի կառուցվածքը և ֆունկցիանները
գ/արմատների տեսակները և նշանակությունը
դ/բջջի կաուցվածքը, տեսակները
ե/հյուսվածքների կառուցվածքը, տեսակները , ֆունկցիաները

Դասը 6.6. Ընձյուղի կառուցված և ֆունկցիան
Պատրաստել տեսադաս:

Շարունակում ենք ճանաչել,պատմել ձեր տան բույսերի մասին,ովքեր չգիտեն իրենց բույսերի անունները նկարեք բույսերը , դասի ընթացքում նկարների շնորհիվ մենք համացանցից կգտնենք տեղեկություններ՝ բույսերի ծագման, խնամքի վերաբերյալ ։Ովքեր արդեն ունեն պատրաստի նյութեր ուղարկում եք ինձ։

§ 6.5. Ծաղկավոր բույսե րի օրգաննե րը։ Ծաղկի կառուվածքը,բեղմնավորումը։
Պատրաստել ուսումնական նյութեր։

Դասը 6.4 Բուսական բջիջների և հյուսվածքների դիտումը մանրադիտակով
Լրացուցիչ
Պատմում, ներկայացնում եք ձեր տան ծաղկանոցները, պատշգամբները ՝ծաղկած, պատմում եք , ով և ինչպես է խնամում ձեր տան բույսերը, ներկայացնում եք ինչ բույսեր են դրանք :


6-1 դասարան
Պատմում, ներկայացնում եք ձեր տան ծաղկանոցները, պատշգամբները ՝ծաղկած, պատմում եք , ով և ինչպես է խնամում ձեր տան բույսերը, ներկայացնում եք ինչ բույսեր են դրանք:


6-2 դասարան
Դասը 6.3 Հյուսվածքներ
Պատրաստել տեսադասեր:



6-2 դասարան
Դաս 6.2 Բջջի կառուցվածքը
Պատրաստել տեսադասեր:

6-2 դասարան
6.1 Բջջի քիմիական բաղադրություն

6-1 դասարան
6.1 Բջջի քիմիական բաղադրություն
6-2 դասարան
5.7 Ձայնի ընկալումը կենդանիների կողմից: Լսողության հիգիենա

6-1 դասարան
5.7 Ձայնի ընկալումը կենդանիների կողմից: Լսողության հիգիենա

5.6. Ձայնի աղբյուրներ, ձայնի տարածումն ու անդրադարձումը:
Պատրաստել տեսադասեր:

Դասը 5.5 Լույսը և գույնը բնության մեջ: Ծիածան
Պատրաստել տեսադասեր:

Դասը 5.4 Աչք և տեսողություն: Տեսողության հիգիենա
Պարտաստել տեսադասեր:
Կարգի բերել ձեր բնագիտության բաժիները:

Դասը 5.3 Լույս բեկումը ,ոսպնայկներ
Պատրաստել տեսադասեր:

Դասը 5.2  Լույսի անդրադարձումը:Հայելիներ:
Պատրաստել տեսադասեր:

Դաս § 4.6. Կայծակ, ինչ էկայծակը, ինչպես պաշտպանվել կայծակից, բերել օրինակներ, համառոտ պատմել, պատրաստել նյութ,ձայնագրվել, , տեղադրել բլոգում, հղումը ինձ:Նյութերը պատրաստելիս օգտվում եք նաև համացանցի տարբեր աղբյուրներից 123 :

Դաս 27 (21․12․15)
Երկուշաբթի օրը գրելու ենք ստուգողական աշխատանք կրկնել 3․1- 4․4 թեմաները ներառյալ։

Դաս 26
4.5 Էլեկտրական հոսանք

Դաս 25
4.4 Մարմինների էլեկտրականացումը
Կատարել գրքում նշված փորձերից որևէ մեկը և պատրաստեք նյութ:
Դաս 24
4.3 Ջերմային էներգիայի աղբյուրները
Դաս 23
Թեմա4.2 Ջերմային երևույթների բազմազանությունը:Եթե կկարողանաք կատարք գրքում նշված փորձերից որևէ մեկը և պատրաստեք նյութ:

Դաս 22
4.1 Ջերմային հավասարակշռություն և ջերմաստիճան
Պատրաստել տեսանյութ տաքարյուն և սառնարյուն կենդանիների մասին:

Դաս 21
3.3. Էներգիան և կենդանի օրգանիզմները
Պատրաստել նյութ լուսարձակող կենդանիների մասին: 1,23 ,ցանկալի է տեսանյութեր:


Գրավոր աշխատանքի հարցերն են՝
1/Մեխանիկական շարժում, բերել օրինակներ
2/մարմինների ձևափոխության տեսակները
3/Մեխանիկական աշխատանք և էներգիա
4/ Շփման ուժեր: Շփումը բնության մեջ, տեխնիկայում և կենցաղում
Գրելու ենք ստուգողական աշխատանք, կրկնում եք մեր անցած թեմաները սկսած 2.1-3.2-ը:

Դաս 19
Թեմա3․2Էներգիայի տեսակները և փոխակերպումները՝գտնել լրացուցիչ ինֆորմացիա և պատրաստել ուսումնական նյութ՝բերել կենցաղում մեզ հանդիպող օրինակներ։

Դաս 18
Թեմա 3.1Մեխանիկական աշխատանք և էներգիա:
Բերել կենցաղում հանդիպող օրինակներ:

Դաս 17
Թեմա 2.6 Հեղուկներում և գազերում մարմինը դուրս հրող ուժը:Տանը    կատարել համապատասխան  փորձեր/մեկ հատ դասարանում կատարել ենք/, նկարել և ինձ ուղարկել:

Դաս 16
2.5 Շփման ուժեր: Շփումը բնության մեջ, տեխնիկայում և կենցաղում:

Դաս 15
2.4 Երկրի ձգողությունը:Ծանրության ուժ և մարմնի կշիռ:
Բերել կենցաղում հանդիպող օրինակներ:

Դաս 14
Թեմա 2․3Առաձգականության ուժ, ուժի չափում, մարմինների ձևափոխության տեսակները: Լավ սովորում եք նախորդ դասը, այս թեման կարդում եք, դասարանում միասին կքննարկենք:Բերել կենցաղում հանդիպող առաձգական երևույթների օրինակներ:

Դաս 13
Թեմա 2․2Մարմինների փոխազդեցությունը։Ուժ
Եր՞բ է մարմինը փոխում իր շարժման արագությունը ՝ բերել օրինակներ։
Դաս 12
Թեմա 2․1 ․Մեխանիկական շարժում։
Բերել բնության մեջ հանդիպող մեխանիկական  հավասարաչափ և անհավասարաչափ շարժման օրինականեր։

ԹԵՄԱ 11

03.10.2016թ

Թեմա 1.10․Քիմիական նյութերի ազդեցությունը շրջակա միջավայրի վրա։
Բերել բնության մեջ հանդիպող նման երևույթների օրինականեր, առաջարկել միջոցներ դրանցից խուսափելւ համար։

Դաս 10
Սիրելի սովորողներ գրելու ենք ստուգողական աշխատանք կրկնեք այս թեմաները
ա/քիմիական և ֆիզիկական երևույթներ
բ/պարզ և բարդ նյութեր
գ/օքսիդներ , դրանց կիրառումը կենցաղում
դ/հիմքեր,դրանց կիրառումը կենցաղում
ե/թթուներ,դրանց կիրառումը կենցաղում
զ/քիմիական ռեացիաներ՝միացման և քայքայման

03.10.2016թ   Դաս 8

1.9Հիմքեր, որ նյութերն են կոչվում հիմքեր, բերել կենցաղում դրանց օգտագործման օրինակներ։Պատրաստել ուսումնական նյութ։

Դաս 7

26.09.2016
1.8Աղեր, որ նյութերն են կոչվում աղեր, բերել կենցաղում դրանց օգտագործման օրինակներ։ Աղը ինչ բուժիչ հատկություն ունի:Պատրաստել ուսումնական նյութ։

Դաս 6

 21.09.2016

Թթուներ

էլեկտրոլիտներ, որոնք դիսոցվելիս առաջացնում են ջրածնի կատիոն (H+) և թթվային մնացորդի անիոններ։ Մասսնավորապես՝ թթուների բաղադրությունն արտահայտվում է հետևյալ ընդհանուր բանաձևերով. HnR որտեղ R-ը մնացորդ է, n-ը՝ ջրածնի ատոմների թիվը։ Այստեղ կարևոր է մեկ անգամ ևս ընդգծել, որ թթվի բաղադրությունում առկա, մետաղի ատոմով (ատոմներով) տեղակալվելու ընդունակ ջրածնի ատոմների թիվը, որը բնորոշում է թթվի հիմնայնությունը, կարող է չհամընկնել թթվի բաղադրությունում առկա ջրածնի ատոմների ընդհանուր թվին։ Այսպես՝ ֆոսֆորային թթուն (H3PO3) ոչ թե եռահիմն է (ինչպես կարելի էր եզրակացնել այդ թթվի քիմիական բանաձևից), այլ՝ երկհիմն։ Պատճառն այն է, որ տվյալ թթվի բաղադրությունում առկա ջրածնի 3 ատոմից միայն երկուսը կարող է մետաղի ատոմներով տեղակալվել։ Ահա թե ինչու ֆոսֆորային թթվի առավել ճշգրիտ քիմիական բանաձևն է H2(HPO3)

Տնային առաջադրանք

1.7 Թթուներ, դրանց կիրառումը կենցաղում, բերել օրինակներ , թե ինչ թթուներ են ձեր մայրիկները, տատիկները, հայրիկները օգտագործում կենցաղում, բարձր գնահատական ստանալու համար պատրաստեք նյութ, ուղարկեք ինձ:

Դաս 5

Օքսիդներ

19.09.2016

Պլան
800px-red_leadPb3O4
Դաս 5 
 Օքսիդներ

Դասի նպատակը՝

  • Սովորողներին ծանոթացնել օքսիդների հետ
  • սովորեցնել բանաձևերի անունները
  • որոնք են աղ առաջացնող օքսիդները
  • ինչպիսի կիրառություն ունեն

Խնդիրները՝

  • սովորել քիմիական բանաձևերը գրել
  • քիմիական բանաձևերի անուները սովորել
  • Հիմնային օքսիդներ
  • թթվային օքսիդներ
  • Ամֆոտեր օքսիդներ

Տնային առաջադրանք

 Օքսիդներ, փորձել սովորել գրքում նշված օքսիդների անունները:Բերել կենցաղումմեզ հանդիպող օքսիդների օրինակներ,բացատրել դրանց կիրառումը արդյունաբերության մեջ:
Ստեղծել ուսումնական նյութ

Դաս 4

Վառելանյութեր, դրանց տեսակները։

Մենք հեշտությամբ կարող ենք համոզվել, որ կան լավ այրվող նյութեր, մինչև անգամ՝ ինքնաբոցավառվող, և կան չայրվող նյութեր (ավազ, կրաքար, բազալտ, գրանիտ): Նյութերի այրման ընթացքում անջատվում է  ջերմություն: Բնության մեջ մեծ քանակներով հանդիպող այրվող նյութերը մարդն օգտագործել և օգտագործում է ջերմություն ստանալու համար: Դուք հեշտությամբ կթվարկեք դրանցից մի քանիսը՝ քարածուխ, փայտ, մազութ, բենզին, կերոսին, բնական գազ ևայլն, որոնք անվանում են վառելանյութեր:

Դասի նպատակը՝

  • Սովորողներին ծանոթացնել վառելանյութերի  տեսակների հետ
  • ըստ ագրեգատային վիճակի քանի տեսակ են լինում վառելանյութերը
  •  Որոնք են պինդ և հեղուկ վառելանյութերը
  • Կենցաղում ,որ տեսակի վառելանյութերն են արդյունավետ օգտագործել
  • Ինչպես է գնահատվում վառելանյութի  արդյունավետությունը
  • Որ վառելանյութերն են ՝մթնոլորտի  և ընդհանրապես շրջակա միջավայրի աղտոտվածության պատճառ հանդիսանում

Խնդիրները՝

  • Սովորողներին  ծանոթացնել ,վառելանյութերի տեսակների հետ
  • իմանալ , որ վառելանյութերն է ավելի մատչելի և ձեռնատու ,որպես ջեռուցման միջոց
  • գազի արտահոսքի ժամանակ  օդափոխել տարածքը
  • Որ երկրներն են հարուստ վառելանյութի պաշարներով

Դասընթացը կատարվելու է ՝միջին դպրոցի բակային հատվածներում:Օգտագործվելու է նեթ-նոթ բուքեր ,դասագիրք,լուսանկարելու և ձայնագրելու հարմարանքներ:

Տնային առաջադրանք

Գտնել տեղեկություններ բնական վառելանյութերի վերաբերյալ, որ երկրներն են հարուստ բնական վառելանյութերով։

Միջին դպրոցի բակում կատարել  փորձեր՝ վառելանյութերի այրման հետևանքով առաջացած ջերմությունը ստուգելու համար:

Ուսումնական նյութի պատրաստում
դաս 3

Քիմիական ռեակցիաներ՝ միացման և քայքայման:Դաս 1.4  և 1.5
Լրացուցիչ աշխատանք
Բերել միացման և քայքայման ռեակցիաների օրինակներ:
Քիամաիկան երևույթներին բնորոշ հատկություններ/դաս 1.3/
Լրացուցիչ աշխատանք
Բերել կենցաղում հանդիպող քիմիական երևույթների օրինականեր և նկարագրել դրանցհատկանիշները:

01.09.2016թ.

Երևույթներ,քիմիական և ֆիզիկական:  /դաս 1.1-1.2/
Լրացուցիչ աշխատանք
Թվարկել կենցաղում հանդիպող քիմիական և ֆիզիկական երևույթ:
1. Որո՞նք են ֆիզիկական երևույթները: Ներկայարե՛ք օրինակներ:
2. Որո՞նք են քիմիական երևույթները: Ներկայացրե՛ք օրինակներ: 3. Հետևյալերևույթներից որո՞նք են ֆիզիկական, որո՞նք՝ քիմիական. ա) բենզինի այրվելը, բ) եղ յամի առաջացումը, գ) կաթիթթվելը, դ) ջրիեռալը, ե) հայելումփշրվելը:
4. Ո՞րն է ֆիզիկական երևույթ. ա) մեթանիայրումը, բ) բենզինի թորումը բնական նավթից, գ) պող — պատի ժանգոտումը խոնավ օդում: 5. Ո՞րն է քիմիական երևույթ. 1) շոգիացման հետևանքով աղի բյուրեղ ների անջատվելը լուծույթից, 2) «չոր սառույցի» առաջացումն ածխաթթու գազից, 3) բենզինի թորումը բնականնավթից, 4) պողպատի ժանգոտվելը խոնավ օդում:

Թողնել մեկնաբանություն

Այվազյան ԼԵվոնի Ուսումնական բլոգ

Մխիթար Սեբաստացի Կրթահամալիր, Միջին դպրոց, 7.4 դասարան

Մանկավարժության լաբորատորիա

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Անրի Սարգսյանի բլոգ

Արևելյան դպրոց 5-1

Հասմիկ Ուզունյանի բլոգ

<<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիր